تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

توسعه صادرات از مرز شلمچه در دستور کار قرار گیرد

ناظر گمرکات خوزستان با بیان اینکه پایانه مرزی شلمچه یکی از گلوگاه‌های مهم صادراتی است، گفت: امیدواریم توسعه روابط اقتصادی، تجاری و افزایش صادرات از طریق مرز شلمچه بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۹۱۴۱
۰۹:۲۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدار نیوز: بهروز قره بیگی در خصوص گمرک و پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: پایانه مرزی شلمچه در بحث صادرات یکی از گلوگاه‌های مهم صادراتی تلقی می‌شود و از این رو باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گمرکات به عنوان مرزبانان اقتصادی در خط مقدم جبهه اقتصادی عمل می‌کنند، افزود: پایانه مرزی شلمچه یکی از مرزهای مهم زمینی محسوب می‌شود و در این زمینه امیدواریم بحث توسعه روابط اقتصادی، تجاری و افزایش صادرات از طریق این مرز را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم و در این راستا گام‌های مستمری برداریم.

ناظر گمرکات خوزستان گفت: دامنه فعالیت در پایانه مرزی شلمچه بسیار وسیع است و اقدامات مثبتی در این مرز انجام شده است اما برای بررسی مشکلات مربوطه و همچنین توسعه بیشتر مرزی نیاز است هماهنگی‌های بیشتری میان مسئولان شهرستانی و استانی شکل گیرد.

قره بیگی افزود: پیگیری لازم در راستای کنترل و نظارت بهتر و توسعه روابط تجاری در حوزه صادرات با محصور کردن کامل محدوده مالیاتی و استقرار گمرک در درب اصلی از جمله اقداماتی است که می‌تواند به این موضوع کمک کند.

وی ادامه داد: گمرک آمادگی لازم برای برگزاری جلسات مشترک با همه دستگاه‌های متولی زیرساخت به منظور رونق هرچه بیشتر مرز شلمچه را دارد و در این راستا امیدواریم با همراهی بین بخشی شاهد توسعه زیرساخت‌های مرزی و به تبع آن توسعه صادرات باشیم.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه باید شرایط حداقلی استاندارد در مرزها فراهم شود، گفت: امیدواریم با همکاری سازمان منطقه آزاد و سازمان حمل و نقل و راهداری بتوانیم دستگاه ایکس-ری موجود در بخش تجاری و کامیونی مرز شلمچه را به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی