تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ژست طارمی در جشن قهرمانی؛ هیس! +عکس

ماجرای «هیس» جنجالی مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال همچنان ادامه دارد و پس از واکنش به مطلب توهین‌آمیز باشگاه اسپورتینگ، این بار در جشن قهرمانی پورتو هم توسط ستاره ایرانی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر: ۱۲۹۱۱۲
۱۵:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ژست طارمی در جشن قهرمانی؛ هیس!

دیدارنیوز: ستاره ایرانی پورتو ژست خاص خود را که پس از گلزنی‌هایش به هواداران رقیب نشان داده بود، این بار در جشن قهرمانی به نمایش گذاشت.

مهدی طارمی در این فصل یکی از بهترین سال‌های ورزشی خود را پشت سر گذاشت. پورتو شب گذشته با برتری مقابل بنفیکا، یک هفته به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را جشن گرفت.

این جشن پس از قطعی شدن قهرمانی در ورزشگاه و پیش از مراسم اهدای جام و مدال‌ها یک هفته زودتر برگزار شد و هریک از بازیکنان و اعضای پورتو روی استیج طراحی شده آمدند تا باهواداران‌شان جشن بگیرند.

یکی از چهره‌های محبوب و قابل توجه این مراسم بزرگ، مهدی طارمی بود. طارمی که در این فصل با گل‌ها، پاس‌گل‌ها و پنالتی گرفتن‌هایش در مسیر قهرمانی شاگردان کونسیسائو بسیار موثر بوده با ژست جنجالی خود وارد این جشن شد.

ژست طارمی در جشن قهرمانی؛ هیس!ژست طارمی در جشن قهرمانی؛ هیس!

با تنش‌هایی که میان او و هواداران اسپورتینگ لیسبون شکل گرفته بود، مهدی جواب انتقادات و توهین‌های رقیب را با گلزنی و البته هیس‌های معنادارش داده بود. طارمی با این هیس جنجالی وارد جشن شد و حسابی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی