تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف ۵۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از کشف ۵۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

کد خبر: ۱۲۹۰۰۷
۱۵:۵۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

کشف ۵۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای قاچاق در کرمانشاه

دیدارنیوز ـ قهرمان شاهی اظهار کرد: بازرس‌های تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در شهرک صنعتی کرمانشاه مقدار ۵۳۰ کیسه آرد قاچاق کشف کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش نیرو‌های اطلاعات سپاه استان در انباری در شهرک صنعتی کرمانشاه تعداد ۵۳۰ کیسه آرد یارانه‌ای کشف و در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی اداره کل تعزیرات حکومتی اولویت اقدامات خود را به مبارزه جدی و شبانه روزی با محتکران و قاچاقچیان آرد قرار داده و در صورت کشف متخلفان را به اشد مجازات‌های قانونی محکوم خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر نیرو‌های اطلاعاتی این اداره کل در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی با حضور و فعالیت محسوس در استان نظارت‌های خود را تشدید و در این راستا با قاچاقچیان مماشات نکرده و با آنان با اشد مجازات برخورد خواهد شد و بر شبکه توزیع و انبار‌ها از عرضه تا مصرف نظارت خواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی