تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاد/ برگزاری بازی‌ها در سال ۲۰۲۳

مدیرکل شورای المپیک آسیا اعلام کرده نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۱) در هانگژو برگزار شود، به تعویق افتاده است. در همین زمینه، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اعلام کرد، بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۸۹۱۵
۱۴:۲۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاد/ برگزاری بازی‌ها در سال ۲۰۲۳

دیدارنیوز: تلویزیون مرکزی چین از تعویق نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی خبر داد.

شبکه خبری CCTV چین صبح امروز (جمعه) اعلام کرد که شورای المپیک آسیا تصمیم به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ گرفته است.

مطابق اعلام این رسانه چینی، مدیرکل شورای المپیک آسیا اعلام کرده نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۱) در هانگژو برگزار شود، به تعویق افتاده است.

براساس اعلام تلویزیون مرکزی چین (شبکه CCTV) تاریخ دقیق برگزاری این دوره از مسابقات در آینده اعلام خواهد شد.

پیش از این حسن المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا گفته بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، احتمال لغو مسابقات آسیایی وجود دارد که این موضوع در نهایت جامه عمل پوشید.

همچنین سایت کمیته ملی المپیک کشورمان در این مورد نوشت: «در هفتاد‌وهفتمین نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا OCA که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است با تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ موافقت شد. در این نشست پس از درخواست کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو مبنی بر تعویق بازی‌ها، این درخواست مورد موافقت هیئت اجرایی OCA قرار گرفت و مقرر شد تا بررسی‌های لازم در این باره صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش طی یک ماه آینده کمیته‌ای از سوی شورای المپیک آسیا تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی برنامه‌های جهانی و قاره‌ای در سال آینده، زمان مناسبی برای تاریخ جدید بازی‌های آسیایی هانگژو تعیین و اعلام شود».

رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد: برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۲۰۲۳

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان اعلام کرد، بازی‌های آسیایی هانگژو در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

سیدرضا صالحی امیری با تأیید برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در سال ۲۰۲۳، اظهار داشت: در جلسه کمیته اجرایی شورای المپیک آسیا امروز مصوبات زیادی داشتیم. مهمترین تصمیم امروز لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و برگزاری آن در سال ۲۰۲۳ بود.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان خاطر نشان کرد: برگزاری بازی‌های آسیایی در هانگژو قطعی است، اما قرار است درباره زمان دقیق برگزاری بازی‌ها، کمیته اضطراری ظرف یک ماه آینده و پس از مذاکره با چینی‌ها، تاریخ دقیق شروع بازی‌ها در سال ۲۰۲۳ را اعلام کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی