تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سارق کیف قاپ در دام پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای کیف قاپ با کشف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۹۱۱
۱۲:۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

سرهنگ "سهراب حسین نژاد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره انواع سرقت اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی