تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اولویت سازمان امور عشایر موضوع معیشت جامعه عشایری است

کد خبر: ۱۲۸۸۸۹
۱۹:۴۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

اولویت سازمان امور عشایر موضوع معیشت جامعه عشایری است

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی اداره کل امورعشایر استان خوزستان , رییس سازمان امورعشایر ایران که به مناسبت عید سعید فطر به استان خوزستان سفرکرده است در حاشیه بازدید از مناطقعشایری شهرستان شوش دانیال گفت :یکی از اولویت های مهم این سازمان را موصوع معیشت جامعه عشایری عنوان کرد و گفت: در این راستا بهبود بازار فروش محصولات عشایری از سوی این سازمان در حال پیگیری است.

عباس پاپی زاده به افت قیمت دام زنده عشایر در سال گذشته اشاره کرد و گفت :به منظور کمک به عشایر ۲ تصمیم مهم در وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از عشایر اتخاذ شد اول خرید تضمینی دام زنده از سوی دولت برای تامین گوشت مورد نیاز داخل و بدون صدور مجوز صادرات دام زنده بود.

 

وی گفت: این تصمیم در سال گذشته موجب افزایش قابل ملاحظه قیمت دام زنده عشایر از کیلویی ۴۵ هزلر تومان به ۸۰ هزار تومان شد ضمن اینکه با حذف واسطه ها قیمت گوشت برای مصرف کننده افزایش پیدا نکرد و سود ناشی از این افزایش قیمت به تولید کننده که عشایر بود رسید.

 

پاپی زاده افزایش میزان نهاده های دامی عشایر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ از دیگر برنامه های حمایتی سازمان امور عشایر کشور از جامعه عشایری عنوان کرد و گفت:در سال ۱۳۹۹ مقدار ۵۰۰هزارتن نهاده دامی بین عشایر کشور توزیع شد که این رقم در سال۱۴۰۰ با ۴۰ درصد افزایش به ۷۵۰ هزارتن افزایش یافت.

وی گفت:این افزایش اقدام جدی از سوی دولت در شرایط خشکسالی بود که از عشایر انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی