تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
منسجم حتی با یار کمتر

پرسپولیس ۲ ـ پیکان صفر؛ سه امتیاز از راه دور!

آخرین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس و پیکان برگزار می‌شود. بازی پرسپولیس و پیکان در حالی برگزار می‌شود که سرخ‌ها انگیزه ویژه‌ای برای کسب سه امتیاز دارند.

کد خبر: ۱۲۸۸۷۴
۲۱:۱۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

گزارش زنده: پرسپولیس۱ ـ پیکان صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: باتوجه به تساوی استقلال، نتیجه این بازی اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی دارد و آنها فرصت این را خواهند داشت تا با غلبه بر پیکان، اختلاف امتیاز خود با رقیب سنتی را به چهار امتیاز کاهش بدهند.

نکته مهم ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز، حضور حامد لک در درون دروازه است که پس از مدتها به ترکیب این تیم رسیده و در حالی که فرشاد فرجی، وحید امیری و مهدی ترابی غایبان سرخپوشان هستند، او اولین بار بعد از دربی، سنگربان پرسپولیس شده است.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین جدی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدعلی فرامرزی، مجتبی حق دوست و غلامرضا ثابت ایمانی

داوران: رضا عادل، مهدی عالیقدر، حسن انتظاری و میثم حیدری

لحظات حساس:
دقیقه ۴: پاس احسان پهلوان در داخل محوطه به سعید آقایی رسید و پاس او به داخل محوطه جریمه برای نعمتی ارسال شد، اما ضربه نعمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۶: ارسال از سمت چپ با اثر حامد پاکدل مواجه شد و تمیروف سرضرب توپ را شوت کرد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: سانتر روی دروازه پیکان با ضربه سر در محوطه جریمه همراه شد و شرزود تمیروف با قیچی برگردان توپ را به سمت دروازه فرستاد که ناصری توپ را گرفت.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه ۱۶ فرار امید عالیشاه از سمت راست با پاس این بازیکن به پاکدل همراه شد و او سرضرب شوت خود را زد تا دروازه پیکان سرانجام باز شود.

دقیقه ۲۷: حامد پاکدل به خوبی در عمق دفاع پیکان حرکت کرد و با پاس خود تمیروف را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و ناصری شوت او را با پا مهار کرد.

دقیقه ۳۲: در پی برخورد امید عالیشاه با بازیکن حریف، داور مسابقه او را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر پاکدل همراه شد و به بیرون رفت.

پرسپولیس ۲ ـ پیکان صفر

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: شوت سامان فلاح به راحتی در اختیار لک قرار گرفت.

گل دوم پرسپولیس: در شرایطی که سرخ‌ها با یک بازیکن کمتر وارد میدان شده بودند در دقیقه ۴۹ ارسال رامین رضاییان با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و در حالی که ناصری از واکنش ناکام مانده بود، توپ درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه ۸۱: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر شرزود تمیروف، دروازه پیکان را در آستانه فروپاشی قرار داد، اما این توپ به شکلی عجیب از کنار دروازه عبور کرد.
دقیقه ۸۷: ضربه محمدحسین فلاح از داخل محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

بازی با وجود 7 دقیقه وقت اضافه نیز با همین دو گل تمام شد تا یحیی گل‌محمدی برنده دوئل با دستیار سابق خود شود. مجتبی حسینی و پیکان در این بازی کمتر از انتظار ظاهر شدند و در مقابل پرسپولیس با یک یار کمتر نیز حرف چندانی برای گفتن نداشتند و با این برد پرسپولیس به 4 امتیازی استقلال رسید. 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی