تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توقف مرمت آسفالت شهرداری لاهیجان

کد خبر: ۱۲۸۷۴۹
۲۳:۲۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

با انتشار گزارش ( چرا شهرداری لاهیجان ایام تعطیلات را برای ترمیم آسفالت انتخاب می کند ؟ ) با بررسی های میدانی متوجه شدیم که صبح امروز فعالیت مرمت آسفالت میدان شهید پاینده ( انتظام سابق ) متوقف شد و امیدوارم شهرداری های کل استان گیلان در ایام تعطیلات برای رفاه حال مسافران ، پروژه های اینچنینی را متوقف کنند .

مرمت آسفالت در ایام تعطیلات به ویژه در شهرهایی مثل لاهیجان که قطب گردشگری استان است باعث سنگینی بار ترافیک می شود و این ترافیک خاطره ای ناخوشایند را در ذهن مهمانان حک می کند .

یکی از مطالبات به حق مردم ، ترمیم آسفالت خیابان های اصلی ، 

کوچه ها و ...است که البته در بعضی خیابان ها و کوچه ها وضعیت مطلوبی ندارد .

موضوع دیگر وجود سرعت گیرهای غیر استاندارد در ورودی و داخل شهرهاست .

سرعت گیرهای غیراستاندارد باعث خسارت به اتومبیل ها می شود، خصوصا بعضی از سرعت گیرها رنگ آمیزی نشده و با رنگ آسفالت تفاوتی ندارد ،برخورد اتومبیل ها با سرعت متوسط و مجاز با این سرعت گیرها بسیار آزاردهنده است، به ویژه مسافران که به محض ورود به شهرها با انبوهی از این سرعت گیرهای غیراستاندارد مواجه

 می شوند .

شهرداری لاهیجان توجه داشته باشد که علاوه بر ترمیم آسفالت میادین و ورودی شهر، استخر لاهیجان به کوچه های فرعی ، خیابان های دیگر هم‌ توجه داشته باشد.

 

✍️سیدمحمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی