تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش کاپیتان تیم‌ملی به حضور در استقلال؛ تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم!

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به شایعات اخیر درباره بازگشت به فوتبال ایران و احتمال حضور در استقلال گفت: واقعیت این است که با هیچ عزیزی و هیچ باشگاهی صحبتی نکرده‌ام. فعلا هم تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم.

کد خبر: ۱۲۸۷۱۵
۱۲:۳۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

واکنش کاپیتان تیم‌ملی به حضور در استقلال؛ تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم!

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به اخباری که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر پیرامون حضور او در استقلال وجود داشته است، واکنش نشان داد.

به استثنای سپاهان که خانه احسان حاج‌صفی به شمار می‌رود و تراکتور که این بازیکن طی دو مقطع در آن حضور داشته و موفق به کسب قهرمانی‌های متعداد با این دو تیم و به ویژه سپاهان شده، همواره کاپیتان یکی از بازیکنان مورد توجه مدعیان فوتبال ایران بوده و حتی در آستانه لیگ شانزدهم که حاج‌صفی زمزمه‌های بازگشتش به ایران ایجاد شده بود، پندار توفیقی از توافق نهایی با این بازیکن حرف زد و تاکید کرد که این بازیکن قول داده در صورت برگشت به ایران برای استقلال بازی خواهد کرد.

با این حال وقتی احسان حاج‌صفی به لیگ برتر ایران بازگشت، ترجیح داد دوباره با پیراهن سپاهان بازی کند و یک فصل زیر نظر ویسی و کرانچار به کار خود ادامه داد و در پایان مسابقات بار دیگر به فوتبال اروپا رفت.

حالا پس از چند سال در ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۱ بار دیگر زمزمه‌‎های بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و استقلال شنیده شد و در فضای مجازی میان علاقمندان به فوتبال بحث‌های زیادی درباره آن مطرح کردند.

در رابطه با این موضوع با احسان حاج‌صفی گفتگویی داشتیم و کاپیتان تیم ملی که این روز‌ها در یونان به فوتبال خود ادامه می‌دهد، در واکنش به این سوال گفت: «من با با آ ا ک آتن قرارداد دارم و یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. فعلا قصد بازگشت به ایران ندارم. حالا باید ببینیم سال بعد چه پیش می‌آید.»

حاج‌صفی در واکنش به این سوال که آیا مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه استقلال داشته یا خیر، توضیح داد: «نه اصلا من با هیچ کسی صحبت نکردم. اصلا با مسئولی صحبت نکرده‌ام. حالا رسانه‌ها از قول خودشان خبر‌هایی می‌زنند، ولی واقعیت این است که با هیچ عزیزی و هیچ باشگاهی صحبتی نکرده‌ام. فعلا هم تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم.»

او در ادامه ضمن پاسخ به ابراز محبت هواداران در فضای مجازی بار دیگر تاکید کرد که قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و ادامه داد: «برای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تمام باشگاه‌ها هم آرزوی موفقیت می‌کنم. ممنون که دوست دارند من به تیم‌شان بروم و در فضای مجازی ابراز علاقه می‌کنند. ولی من فعلا قصد بازگشت ندارم. حالا ببینیم برای سال‌های آینده چه پیش می‌آید.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی