تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کره‌شمالی و احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای؛ چین نگران شد!

نماینده چین در امور کره شمالی همزمان با ورود به سئول برای مذاکرات در روز‌های جاری گفت که پکن نگران تشدید تنش در شبه جزیره کره و احتمال استفاده کره شمالی از سلاح هسته‌ای است.

کد خبر: ۱۲۸۷۱۱
۱۲:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

چین نگران جدی شدن شایعات درباره استفاده کره شمالی از سلاح هسته‌ای

دیدارنیوز: نماینده چین درپی افزایش احتمال استفاده کره شمالی از سلاح هسته‌ای، از وخیم‌تر شدن شرایط در شبه جزیره کره ابراز نگرانی کرد.

نماینده چین در امور کره شمالی همزمان با ورود به سئول برای مذاکرات در روز‌های جاری گفت که پکن نگران تشدید تنش در شبه جزیره کره است.

به گزارش رویترز، این مقام چینی همچنین معتقد بود که در این نشست باید نشانه‌ها و دلایل اصلی تنش مورد بررسی قرار گیرد.

هرچند کره شمالی از سال ۲۰۱۷ به بعد هیچ آزمایش هسته‌ای انجام نداده، اما مقامات آمریکا و کره جنوبی معتقدند که نشانه‌هایی مبنی بر آمادگی پیونگ یانگ برای انجام چنین آزمایشی مشاهده شده است.

لیو ژیائومینگ، نماینده ویژه دولت چین در امور کره شمالی به خبرنگاران گفت که نگرانی‌های مشروع و معقول تمام طرف‌ها باید مورد توجه قرار گیرد تا به یک راه حل سیاسی برای این موضوع دست یابیم.

وی همچنین در توییتر خود نوشت: ما از تمام طرف‌ها می‌خواهیم که خونسرد و خویشتندار باشند، و با هر اقدامی از سوی هریک از گروه‌ها که که باعث تشدید تنش شود مخالفیم.

لیو نیز همانند دیگر مقامات چینی گفت که اختلافات درباره شبه جزیره راه حل سیاسی داشته و چین به ایفای نقش مثبت و سازنده خود ادامه می‌دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی