تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دیدار اردوغان با پوتین با هدف کاهش تنش‌ها در شرق اوکراین

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد دیداری با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود در این هفته خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۸۷۰۷
۱۲:۰۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

اردوغان با پوتین دیدار می کند

دیدارنیوز: منابع خبری ترکیه گزارش دادند که رئیس جمهور این کشور از احتمال بالای دیدارش با همتای روس خود در هفته جاری خبر داده است.

به نقل ازآناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد دیداری با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود در این هفته خواهد داشت.

وی در جمع خبرنگاران پس از اقامه نماز عید فطر در استانبول اعلام کرد که آنکارا پایتخت ترکیه یا استانبول نقطه راه حل برای برداشتن گام‌هایی جهت کاهش تنش در شرق اوکراین خواهد بود.

پیشتر نیز خبرگزاری‌ها از دیدار و گفتگوی «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در روز شنبه با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در کی یف خبر داده بودند.

گفته می‌شود که سفر سخنگوی اردوغان به اوکراین نیز در ادامه اقدامات رئیس جمهور ترکیه برای برگزاری نشست استانبول میان رهبران اوکراین و روسیه صورت گرفته است.

ترکیه در تلاش برای میانجیگری بین مسکو و کی یف برای پایان مناقشه و درگیری‌ها در اوکراین است. این در حالی است که سیاست‌ها و استاندارد‌های دوگانه معروف آنکارا در این زمینه نیز مشهود و نمایان است، جایی که با فروش پهپاد‌های «بیرقدار» به اوکراین و همچنین بستن آسمان خود به روی خطوط هوایی روسیه در همراهی با غرب برضد روسیه کوتاهی نکرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی