تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

داماد با چاقو پدر زن، مادر زن و خواهر زنش را در اصفهان کشت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از قتل پدر زن، مادر زن و خواهر زن توسط داماد ۳۸ ساله خبر داد و گفت: قاتل پس از ارتکاب جنایت، خود را به کلانتری معرفی و انگیزه‌اش از اقدام به قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

کد خبر: ۱۲۸۶۷۲
۰۹:۲۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

داماد با چاقو پدر زن، مادر زن و خواهر زنش را در اصفهان کشت

دیدارنیوز ـ سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر، اظهار کرد: روز گذشته (شنبه، ۱۰ اردیبهشت) تماس تلفنی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اصفهان گرفته شد و قتل اعضای یک خنواده در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله ماموران اداره تجسس و گشت انتظامی اصفهان به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که یک مرد ۷۵ ساله و ۲ زن ۶۵ ساله و ۲۲ ساله به قتل رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: بر اساس بررسی‌های تخصصی مشخص شد که داماد ۳۸ ساله این خانواده از روی دیوار منزلِ پدرِ همسرش وارد خانه شده و پدر همسر، مادر همسر و خواهر همسرش را به وسیله چاقو به قتل رسانده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اعلام کرد: قاتل پس از ارتکاب جنایت، خود را به کلانتری معرفی و انگیزه‌اش از اقدام به قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

وی افزود: قاتل برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی شهرستان اصفهان تحویل داده شد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی