تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جلسه بررسی و حل برخی از مشکلات شهرستان لالی برگزار شد

جلسه‌ای با حضور شهردار واعضای شورای شهر لالی با محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان وفلسفی مدیر کل امور شهری وشوراها به منظور بررسی و حل برخی از مشکلات شهرستان لالی برگزار شد. 

کد خبر: ۱۲۸۶۵۱
۲۱:۴۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

جلسه بررسی و حل برخی از مشکلات شهرستان لالی برگزار شد


به گزارش دیدارنیوز _ خوزستان امروز یکشنبه ١١ اردیبهشت جلسه‌ای با ریاست معاون محترم امور عمرانی استانداری خوزستان و با حضور مدیرکل محترم امور شوراها وشهرداری های استان، شهردار واعضای شورای لالی به منظور بررسی و حل برخی از مشکلات شهرستان لالی برگزار شد. 

در این جلسه دستورات موثر و تعیین کننده ای از جمله الزام به بررسی مجدد محدوده طرح آلایندگی شهر لالی و بررسی مجدد سهم آلایندگی و ضریب تاثر شهر لالی از میزان حق آلایندگی صادر شد.

در ادامه دستوراتی اعم از الزام مناطق نفت خیز به تعهدات خود در قبال مسئولیت های اجتماعی در شهر لالی و انجام چند پروژه عام المنفعه توسط شرکت مناطق ملی نفت خیز جنوب در شهر لالی و پرداخت معوقات حقوق کارگران شهرداری لالی صادر شد. 

گفتنی است شهر لالی دارای بیش از ۲۸چاه نفت است که در حال حاضر ۸الی ۱۰ عدد آن فعال است و روزانه حدود ۱۲۰۰۰بشکه نفت از این چاه ها برداشت می شود.

شهرلالی دارای دومخزن بزرگ نفتی موصوف به لالی آسماری است.

بنا بر این موارد فوق پس از بررسی در دستور کار معاونت محترم عمرانی استانداری قرار گرفت و مدیر کل امور شهری نیز اقدامات لازم جهت پیگیری موارد مطروحه را لحاظ نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی