تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فدراسیون و فوتبال ایران شرایط پایدار ندارد

کناره‌گیری محمدی از تیم امید؛ با پرسپولیس همکاری می‌کنم

محمد محمدی، مدیر مستعفی تیم فوتبال امید که سابقه دروازه‌بانی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارد، می‌گوید شرایط ادامه همکاری با تیم امید را نداشته و از سمت خود کناره‌گیری کرده است. محمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: یک ماه و نیم است که با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کنم.

کد خبر: ۱۲۸۵۹۶
۱۲:۰۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

کناره‌گیری محمدی از تیم امید؛ با پرسپولیس همکاری می‌کنم

دیدارنیوز: مدیر مستعفی تیم فوتبال امید گفت: به دلیل اینکه شرایط همکاری‌ام با این تیم مهیا نبود، از سمت خودم کناره‌گیری کردم.

محمد محمدی، درباره استعفایش از مدیریت تیم فوتبال امید اظهار داشت: مشکلات زیادی وجود داشت و تصمیم به کناره‌گیری گرفتم. پیش از این تمام تلاشم را کردم که آرامش در تیم امید فراهم باشد و مهدی مهدوی‌کیا نیز برگردد و به کارش ادامه دهد. شرایط ادامه همکاری برایم مهیا نبود. به همین دلیل خدمت میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال رفتم و استعفا و قطع همکاری کردم. ماجدی هم با تصمیم من موافقت کرد.

وی در مورد اینکه بحث حضورش در بخش‌های مدیریتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مسائل با هم منافاتی نداشت. یک ماه و نیم است که با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کنم. شاید این همکاری رسمی نبود، اما از قبل قرار بود با حفظ سمت در تیم امید در پرسپولیس کارم را انجام دهم. فدراسیون و فوتبال ایران شرایط پایدار ندارد و به این نتیجه رسیدم که قطع همکاری کنم.

مدیر مستعفی تیم فوتبال امید در رابطه با اینکه مهدی مهدوی‌کیا با رفتن او موافق بود یا مخالف، گفت: مهدوی‌کیا در اردوی آخر تیم امید در تهران از همه چیز اطلاع داشت و خیلی اصرار کرد که بمانم. او به من محبت داشت، ولی شرایط طوری نبود که ادامه همکاری داشته باشم.

محمدی در خصوص واکنش برخی پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به فعالیتش در این باشگاه گفت: به تمام واکنش‌ها احترام می‌گذارم. پیشکسوتان بر گردن این فوتبال حق دارند و می‌توانند نظرشان را بدهند، اما افراد را بر اساس عملکردشان ارزیابی می‌کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی