تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی آب و هوا در تعطیلات عید فطر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارندگی در ۹ استان طی امروز خبر داد و گفت: طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) در جنوب غرب و غرب کشور ورود گرد و خاک از عراق و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۵۹۳
۱۱:۵۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

پیش‌بینی آب و هوا در تعطیلات عید فطر

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: شدت بارش‌ها در روز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی خواهد بود.

وی با بیان این‌که دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) در نیمه شمالی کشور بارش ادامه خواهد داشت و شدت بارش در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال سمنان خواهد بود، ادامه داد: در روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) در نوار شمالی و همچنین در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان بارش، گاهی وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: در روز چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) بارش در شمال شرق و به صورت پراکنده در شمال غرب و سواحل شمالی و در پنج‌شنبه (۱۵ اردیبهشت) در شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در دو روز آینده در مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) در جنوب غرب و غرب کشور ورود گرد و خاک از عراق و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا سه‌شنبه (۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت)، تنگه هرمز و دریای عمان و شرق خلیج فارس و از ظهر دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: امروز اهواز با حداکثر دمای ۳۷ و حداقل دمای ۲۳ درجه گرم‌ترین استان کشور و بجنورد با حداکثر ۱۸ و حداقل دمای ۲ سردترین مرکز استان اعلام شده است.

وی در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: تهران امروز یکشنبه آسمانی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در بعدازظهر خواهد داشت که حداکثر دما ۲۶ و حداقل آن ۱۵ درجه خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی