تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ضرورت توانمندسازی مهارتی مددجویان کمیته امداد برای اشتغال آفرینی

بمنظور گسترش تعاملات و آموزش‌ها برای محرومین و مددجویان، نشستی بین مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار گردید.

کد خبر: ۱۲۸۵۶۱
۰۹:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: همواره بر ضرورت آموزش و توانمندسازی مهارتی افراد تحت پوشش کمیته امدادامام تأکید می شود.

جلیل بیت مشعلی می گوید: فنی وحرفه‌ای و کمیته امداد تنها با کار‌های جهادی می‌توانند از طریق مهارت آموزی وراه اندازی کسب وکار معیشت گروه هدف را تامین کنند.

به گفته او اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در راستای اجرای تفاهمنامه کشوری آمادگی خود را برای اجرای دوره‌های سفارش محور اعلام می‌نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسیار مفید و اثربخش در امر اشتغال است.

جمال شیبه می گوید: مجموعه فنی وحرفه‌ای همیشه در کنار کمیته امدادبوده و با نگاه جهادی این تعامل فی مابین بیشتراز گذشته خواهدبود.

به گفته او کمیته امداد بدنبال ایجاد مشاغل نو متناسب با تکنولوژی روزبرای جوانان تحت پوشش برای ایجاد اشتغال پایداراست و ضرورت دارد صنایع در قالب مسئولیت اجتماعی همانند فنی وحرفه‌ای در کنار کمیته امداد امام باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی