تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سی و پنجمین جام لالیگا در تالار افتخارات کهکشانی‌ها

تیم رئال مادرید روز گذشته (شنبه) با پیروزی ۴ بر صفر مقابل اسپانیول موفق شد در فاصله ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌ها برای سی و پنجمین بار فاتح لالیگای اسپانیا شود.

کد خبر: ۱۲۸۵۳۸
۰۷:۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

سی و پنجمین جام لالیگا در تالار افتخارات کهکشانی‌ها

دیدارنیوز: تیم رئال مادرید برای سی و پنجمین بار عنوان قهرمانی لالیگا را از آن خود کرد.

رئال مادرید با پیروزی ۴ بر صفر مقابل اسپانیول موفق شد در فاصله ۴ هفته مانده به پایان رقابت‌ها برای سی و پنجمین بار فاتح لالیگای اسپانیا شود. رودریگو ۲ بار، مارکو آسنسیو و کریم بنزما هر کدام یک بار موفق به گشودن دروازه اسپانیول شدند. بنزما با گلی که امشب وارد دروازه حریف کرد آمار ۴۲ گل در ۴۲ بازی را برای خود به ثبت رساند تا نشان دهد همچنان به تاخت و تاز خود در این فصل ادامه خواهد داد.

قهرمانی مقتدرانه در حضور میهمانان ویژه
اقتدار قهرمان از جایی آغاز شد که میخ آهنین رئالی‌ها از هفته سوم بر صدر جدول کوبیده شد و بدون یک هفته سقوط به رده پایین‌تر در هفته سی و چهارم فاصله کهکشانی‌ها با تیم دوم جدول به عدد ۱۷ امتیاز رسید! بیشترین تعداد برد، کم‌ترین تعداد شکست و بهترین خط حمله و البته تثبیت قهرمانی در ماه آوریل (اردیبهشت ماه) کاری بود که مدت‌ها تیم‌های قهرمان در لالیگا از جمله بارسلونا تاریخی پپ گواردیولا از انجام آن ناتوان بودند و این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود که توانست با اقتدار کامل و بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمانی زود هنگام لالیگا را از آن خود کند.

رئال مادرید با کسب این عنوان قهرمانی فاصله خود را با بارسلونا که ۲۶ بار قهرمان اسپانیا شده به عدد ۹ رساند تا بیش از گذشته دست نیافتنی به نظر برسد. این دیدار میهمانان ویژه زیادی داشت. «رافائل نادال» افسانه‌ای، پرافتخارترین تنیس باز تاریخ و «کارلوس آلکاراس» پدیده جدید تنیس اسپانیا و دنیا از سکو‌های ویژه شاهد قهرمانی مقتدرانه کهکشانی‌ها بودند.

مارسلو تاج‌دار بزرگ «مادریدیسمو»
سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا یک نام دیگر را به طور ویژه وارد تاریخ کهکشانی‌ها کرد؛ مارسلو. مدافع و کاپیتان برزیلی رئال مادرید که فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ به این تیم پیوست پس از کسب این عنوان قهرمانی با عبور از نام افسانه‌ای «پاکو خِنتو» به تنهایی با کسب ۲۴ جام، عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید را به خود اختصاص داد. مارسلو در دیدار برابر اسپانیول به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. این اسطوره برزیلی که به همراه کریم بنزما جام قهرمانی را بالای سر برد در پایان فصل و پس از ۱۶ سال مبارزه برای موفقیت برای کهکشانی‌ها رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

همه چیز آماده پذیرایی وحشتناک از سیتیزن‌ها
سانتیاگوبرنابئو پس از جشن گرفتن قهرمانی مقتدرانه در لالیگا حالا بیش از هر زمان دیگری برای یک پذیرایی وحشتناک از منچسترسیتی آماده است. شاگردان کارلو آنچلوتی که دیگر هیچ خواسته‌ای جز صعود به فینال لیگ قهرمانان ندارند، با خیال راحت و تمام توان چهارشنبه شب آینده به مصاف شاگردان پپ گواردیولا می‌روند تا با کسب پیروزی و صعود به فینال و شاید کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی اروپا، نام و جایگاه رئال مادرید در فوتبال دنیا را بیش از گذشته دست‌نیافتنی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی