تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس اعلام کرد

در ماجرای ارز ترجیحی هم چوب را خورده‌ایم، هم پیاز را!

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ضمن انتقاد از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو، بیان کرد: در این زمینه هم چوب را خورده‌ایم، هم پیاز را.

کد خبر: ۱۲۸۵۱۷
۱۴:۳۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

در ماجرای ارز ترجیحی هم چوب را خورده‌ایم، هم پیاز را!

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس بیان کرد: در قضیه مدیریت ارز ترجیحی هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را و همه را به دارو اختصاص دادیم.

مصطفی طاهری در نشست علنی امروز (شنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن عرض تسلیت درگذشت نادر طالب زاده، تشکر از مردم در دفاع از مردم فلسطین و تبریک روز کارگر و هفته معلم، گفت: جمعی از نمایندگان در راستای شفافیت آرا سامانه‌ای ایجاد کردند و آرای خود را در آن ارائه می‌کنند، از سایر نمایندگان دعوت می‌کنم به این جمع بپیوندند و با ارائه آرای خود در راستای شفافیت اقدام کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ضمن انتقاد از مدیریت در زمینه ارز ترجیحی دارو، بیان کرد: در این زمینه هم چوب را خورده ایم، هم پیاز را، قرار بود ارز ترجیحی هدفمند و دارو‌ها با نسخه الکترونیکی ارائه شود، اما به دلیل مدیریت بد تلاطمی در بازار دارو ایجاد شد و در نهایت کل ارز ترجیحی سال گذشته به دارو اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به زنجان قول اصلاح مسیر حوزه انتخابیه داده شده، اما با وجود اخذ مجوز‌ها و نامه نگاری‌ها کار روی زمین مانده است.

این نماینده مجلس هشدار داد در تابستان امسال و سال آینده زنجان با کمبود آب شرب مواجه است و باید کم کاری‌ها در این زمینه برطرف شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی