تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تداوم بارندگی در ایران/ بارش باران در این استان‌ها شدت می‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز در اکثر مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید یا گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ انتظار می‌رود.

کد خبر: ۱۲۸۴۵۳
۱۰:۳۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

تداوم بارندگی در ایران

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده گذر متناوب امواج تراز میانی جو سبب بارش و وزش باد در بیشتر مناطق کشور می‌شود. بر این اساس شنبه (۱۰ اردیبهشت) در غالب مناطق رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید یا گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ انتظار می‌رود. بارش در شمال زنجان، مناطقی از مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی شدت خواهد داشت و در استان‌های مرزی کرمانشاه، ایلام، غرب خوزستان و در نوار شرقی کشور پراکنده و خفیف است.

وی افزود: یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) گستره بارش در کل کشور است و در غرب کردستان، شمال استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان رضوی بارش شدت خواهد داشت و در نوار جنوبی بارش پراکنده و خفیف است و دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) در نیمه شمالی کشور بارش متناوب باران ادامه خواهد داشت و شدت بارش در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی خواهد بود و در مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید گاهی گرد و خاک رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) در نوار شمالی و در استان خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش، گاهی وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی بارش پراکنده و خفیف رخ می‌دهد. چهارشنبه (۱۴ اردیبهشت) بارش در شمال غرب کشور ادامه دارد و در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل شمالی و شمال شرق بارش پراکنده گاهی وزش باد رخ می‌دهد. در سه روز آینده در مناطق جنوبی و شرقی کشور وزش باد شدید است.

به گفته ضیاییان، امروز در نواحی غرب و جنوب غرب کشور و یکشنبه در شمال غرب و غرب کشور گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. روز‌های شنبه و یکشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و دوشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواجه می‌شوند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری و از بعدازظهر رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) نیمه ابری، گاهی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی امروز (۱۰ اردیبهشت) بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و فردا اهواز با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز و فردا شهرکرد با دمای ۶ و ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی