تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اسطوره تنیس جهان به ۲.۵ سال زندان محکوم شد

دادگاه ساوت‌وارک لندن روز جمعه رأی نهایی خود را در مورد پرونده ورشکستگی بوریس بکر ۵۴ ساله صادر کرد. بر این اساس، اسطوره تنیس جهان به دلیل پنهان کردن دارایی‌هایش به ۲.۵ سال زندان محکوم شد.

کد خبر: ۱۲۸۴۲۶
۰۷:۴۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

اسطوره تنیس جهان به ۲.۵ سال زندان محکوم شد

دیدارنیوز: بوریس بکر، ستاره سابق تنیس آلمان به دلیل پنهان کردن دارایی‌هایش توسط دادگاهی در لندن به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

دادگاه ساوت‌وارک لندن روز جمعه ۲۹ آوریل رأی نهایی خود را در مورد پرونده ورشکستگی بوریس بکر ۵۴ ساله صادر کرد. بر اساس حکم دادگاه، نیمی از حکم زندان آقای بکر لازم‌الاجرا و نیمی دیگر به صورت تعلیقی خواهد بود.

بکر در سال ۲۰۱۷ اعلام ورشکستگی کرد و نتوانست بازپرداخت بدهی‌هایش را انجام دهد، اما بعد مشخص شد که او صد‌ها هزار پوند از حساب شخصی خود را به حساب‌های افراد دیگر واریز کرده است. همچنین مشخص شده که او ملکی در آلمان، ۸۲۵ هزار یورو وام و سهام در یک شرکت فناوری را پنهان کرده است.

بکر با رد اتهاماتش گفته که او با مسئولانی که وظیفه بررسی دارایی‌های او را بر عهده داشتند، همکاری کرده است. اما دادستان در جلسه صدور حکم این قهرمان سابق تنیس گفت که او «غیرصادقانه» رفتار کرده است.

این ستاره سابق تنیس ۲۴ اتهام داشت که دادگاه او را از ۲۰ اتهام تبرئه کرد، اما در ۴ فقره مجرم شناخت.

ستاره سابق تنیس آلمان که ۶ قهرمانی گرند اسلم را در کارنامه ورزشی خود دارد از سال ۲۰۱۲ در بریتانیا زندگی می‌کند. آقای بکر پس از بازنشستگی در ورزش در سال ۱۹۹۹ به تفسیر رویداد‌های ورزشی روی آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی