تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مراسم تقدیر از كارمندان نمونه شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

کد خبر: ۱۲۸۴۱۸
۱۰:۵۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

مراسم تقدیر از كارمندان نمونه شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ صبح امروز (7 اردیبهشت ماه 1401)، مراسم تقدیر از کارمندان نمونه این شرکت با حضور مدیریت عامل و جمعی از مدیران، روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

 

در این مراسم آقای مهندس احسان معینی(سرپرست تعمیرات منطقه آزادگان و جفیر) و آقای مهندس اهورامزدا ملائی (رییس بهره برداری میدان آزادگان شمالی) به عنوان کارمندان نمونه در سال 1399 اعلام شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک افتخار کسب شده به کارمندان نمونه بیان داشت: بهترین موتور پیشران هر سازمان برای ایجاد یک حِس رقابت در امور و ایجاد انگیزه، استفاده از طرحهای قدردانی و تشویقی است و برنامه معرفی کارمندان نمونه در همین راستاست و بیانگر این مهم است که کلیه کارکنان برای رسیدن به این موفقیت باید سعی و تلاش بیشتر نمایند و سازمانها این کوشش را می بینند و ارج می‌نهند.

در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اهداء لوح سپاس و یادبودی که از سوی شرکت ملی نفت ایران فراهم‌ شده بود، از زحمات و تلاش های صورت گرفته کارمندان نمونه این شرکت مراتب تقدیر را به عمل آورد.

ایشان ادامه داد: موفقیت یک نفر در سازمان بی شک نتیجه یک کار تیمی بوده و وجود چنین همکارانی تلاشگر، موفق و منظم در هر اداره موجب مباهات است.

در ادامه جلسه آقایان معینی و ملائی در سخنانی ضمن تشکر از حُسن اعتماد و انتخاب صورت گرفته از سوی مدیرعامل محترم و مدیریت محترم منطقه، از تلاش سایر همکارانشان در زیر مجموعه خود بابت تلاش های انجام شده تقدیر و تشکر کردند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی