تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
دروازه‌بانی که به جای تمرکز حاشیه می‌سازد

شخصیت را رها کن! کمتر گل بخور

کاش رشید عوض اینکه نگران شخصیت داشتن مربیان فوتبال باشد به این فکر می‌کرد که اگر کمی کمتر گل خورده بود امروز تیمش در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور می‌داشت.

کد خبر: ۱۲۸۴۰۶
۰۹:۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

شخصیت را رها کن! کمتر گل بخور

دیدارنیوز: رشید مظاهری از آن کاراکتر‌های قابل بحث فوتبال ایران است. کسی که یک روز با کیفیت فنی بالا می‌شود سرتیتر خبر‌ها جوری که پسرش استوری بگذارد: «مرسی رشید» و یک روز هم با درگیر کردن خودش میان حواشی در وضعیتی قرار می‌گیرد که ۱۲ گل در ۶ مسابقه می‌خورد.

سپاهان ایران در شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قرار گرفت. این بعد از ۹۰ دقیقه مشخص شد که اگر سپاهان یک تساوی هم به دست می‌آورد با توجه به شکست التعاون برابر پاختاکور می‌توانست راهی دور بعد شود. سپاهانی‌ها زمانی این را فهمیدند که دروازه‌شان پنج بار مقابل تیم قطری باز شده بود.

سپاهان در نهایت این بازی را ۵ بر ۲ باخت و هم‌امتیاز با التعاون و به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به دور بعد باز ماند. رشید مظاهری گلر سپاهان در این تورنمنت ۱۲ گل خورد. مشکلات بزرگ خط دفاعی سپاهان به کنار، اما مظاهری هم از آن فرم آماده خود به دور بود. بخشی از این برمی‌گردد به حاشیه‌های بی‌دلیلی که رشید برای خودش می‌سازد. او بعد از برد تیمش مقابل پاختاکور که چند روز قبل رقم خورد در شرایطی که هیچ دلیلی نداشت در مورد سرمربی استقلال حرف بزند، سرمست از روز پیروزی با نیش و کنایه درگیری‌های چند ماه قبلش با فرهاد مجیدی را وسط کشید و از لزوم شخصیت داشتن سرمربی یک تیم حرف زد. او این کار را مدتی قبل در مورد محمود فکری هم انجام داده بود. اظهارنظر‌هایی بی‌دلیل که چیزی جز حاشیه‌سازی و افت کیفی برای او به دنبال نداشت.

حالا این گلر ۳۱ ساله در حالی که مطمئنا هیچ شانسی برای رسیدن به دروازه تیم ملی در جام جهانی قطر ندارد، میلیون‌ها طرفدار استقلال را بی‌دلیل با خود دشمن کرده و با خوردن ۸ گل تنها در دو دیدار برابر الدحیل و التعاون تبدیل شده به سوژه خنده فوتبالی‌ها، بهتر است کمی در مورد مفهوم شخصیت بیشتر فکر کند. البته کاش زودتر این کار را کرده بود تا بفهمد بخشی از شخصیت این است که هر شخصی روی کار خودش متمرکز باشد تا بتواند بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

کاش رشید عوض اینکه نگران شخصیت داشتن مربیان فوتبال باشد به این فکر می‌کرد که اگر کمی کمتر گل خورده بود امروز تیمش در دور دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور می‌داشت. آن وقت هم خودش فرصت بهتری برای درخشش پیدا می‌کردو هم چند صد هزار دلار می‌رفت توی جیب سپاهان.

سامان سعادت - اعتماد

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی