تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

جنجال نسل جدید کیا سورنتو در بازار خودروهای لوکس

کیا سورتو، یکی از محبوب ترین خودروهای لوکس است. تصویر لو رفته از مدل جدید این خودرو، جنجالی میان طرفداران ماشین سورنتو، ایجاد کرد.

کد خبر: ۱۲۸۳۵۹
۱۶:۰۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

اجاره سراتودیدارنیوز: کیا سورتو، یکی از محبوب ترین خودروهای لوکس است. تصویر لو رفته از مدل جدید این خودرو، جنجالی میان طرفداران ماشین سورنتو، ایجاد کرد.

شرکت کیا برای نسل جدید این خودرو، از یک مدل مینی ون الگو گرفته است. شرکت کیا اعلام کرده که سورنتو 2021، دارای فضای داخلی بسیار زیادی نسبت به نسل های گذشته ی خود می باشد. نسل چهارم سورنتو، طراحی متفاوت و امکانات مدرنی دارد. کیا سورنتو تاکنون 3 نسل موفق را گشت سر گذشته و از سال 2021 وارد چهارمین نسل خود شده است. شما می توانید از اجاره سورنتو استفاده کرده و لذت رانندگی با این خودرو زیبا را تجربه کنید.

تاریخچه خودرو کیا سورنتو

در سال 1993 میلادی، شرکت کیا با همکاری مزدا، دو مدل خودرو با نام های  ( آسیا روکستا و رتونا) وارد بازار خودروهای جهانی کرد. این دو خودرو، فروش بسیار زیادی در سال 1993 داشتند.

نسل اول سورنتو

نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 وارد بازار شد.

این خودرو، مانند خودرو نسل اول هیوندای سانتافه، شاسی بلند میان جثه است. پیشرانه های پهار و شیش سیلندری این خودرو باعث شد تا در میان مردم، طرفداران زیادی پیدا کند. یکی دیگر از ویژگی های این خودرو، قدرت و استحکام آن می باشد.

کیا سراتو 2002

نسل دوم کیا سورنتو

دومین نسل کیا سورنتو در سال 2009 عرضه شد. این نسل کیا سورنتو در روسیه، قزاقستان، آمریکا، مالزی و کره جنوبی تولید شد.

پیشرانه های 4 و 6 سیلندری  طراحی جدید این خودرو در سال 2009  و قدرت استحکام بالای آن، باعث شد تا رکت کیا به فروش خوبی برسد. این نسل در هر دو مدل قدیمی  و جدید آن بعد از فیس‌لیفت، در سال 2012 وارد ایران شد.

نسل سوم سورنتو

نسل سوم سورنتو از سال 2015 تاکنون در بازار های جهانی و ایران حضور دارد.  پلتفرم نسل سوم با ون کارنیوال مشترک است و در دو نسخه 5 و 7 سرنشینه قابل ابتیاع می‌باشد. این نسل از نظر ظاهری، بزرگ تر و دارای مقاومت و سختی بیشتری نسبت به نسل های گذشته ی خود می باشد. نسل سوم را می‌توان با گیربکس‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک سفارش داد و از رانندگی با آن لذت برد. از دیگر ویژگی های این نسل می توان به کروز کنترل تطبیقی با امکان ترمز خودکار و پیشگیری از برخورد و هشدار نقاط کور و ترافیک از پشت سر و هشدار خروج از لاین جاده، اشاره کرد.

ورود جنجالی نسل چهارم کیا سورنتو در بازار

نسل جدید کیا سورنتو، ابعاد بزرگ تری نسبت به نسخه قبلی  خود دارد و بیشترین افزایش طول ، برای فاصله بین دو محور اتومبیل است که با افزیش 35 میلی متری همراه بوده و فضای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار می دهد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و دوستاران این خودرو، نمای عقب سورنتو 2021 را باید نقطه اوج طراحی این خودرو دانست. سیستم صوتی از برند حرفه ای بوز با 12 اسپیکر، دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون، هماهنگی با نرم افزار تلفن هوشمند از امکانات سورنتو 2021 می باشند.

 

کرایه سراتو

ویژگی های فنی سورنتو 2021

کیا سورنتو 2021 مدل جدید، در مجموع از 3 پیشرانه قدرتمند که شامل 2 پیشرانه بنزینی و 1 نمونه هیبریدی است، برخوردار است.

موتورهای این خودرو شامل:

  • موتور های 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی
  • موتورهای 4 سیلندری 2.5 لیتری مجهز به توربو شارژر
  • موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری هیبریدی

شتاب سورنتو در نسل چهارم به مراتب بهتر از نسل های قدیمی خود می باشد.

شتاب صفر تا صد این خودرو، 7.2 ثانیه است و همچنین مصرف سوخت کیا سورنتو 2021 با استفاده  از موتورهای جدید، بسیار کمتر  و به صرفه تر از مدل های گذشته ی خود است.

کیا سورنتو 2021، در رنگ های مختلفی مانند:

  1. قرمز
  2. بژ تیره
  3. نقره ای
  4. نقره ای آبی
  5. خاکستری
  6. سفید
  7. آبی
  8. سبز لجنی

وارد بازار شده است.

قیمت سورنتو 2021

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کرایه سورنتو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده شخصی و یا کاری می باشد. قیمت این نسل از خودرو سورنتو، در مقایسه با نسل های گذشته خود، اندکی گران تر می باشد.

قیمت کیا سورنتو 2021 نسبت به تیپ و تجهیزات و همچنین پیشرانه انتخابی متفاوت بوده و بازه 30.000 دلار تا 50.000 دلار، متغیر است.

شما می توانید با انتخاب شرکت اجاره خودرو مناسب، از رنت سورنتو استفاده کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در کنار آن، رانندگی با سورنتو را نیز تجربه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی