تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ از فولاد شکست‌ناپذیر تا شب سیاه «محرم»

هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با حذف سپاهان و روند بدون باخت فولادی‌ها پیگیری شد. سپاهان از الدحیل پنج گل دریافت کرد و فولاد بازهم نباخت و به تساوی یک بر یک برابر الاهلی امارات رسید تا با صدرنشینی به دور بعد برود.

کد خبر: ۱۲۸۲۶۷
۰۷:۴۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

لیگ قهرمانان آسیا؛ از فولاد شکست‌ناپذیر تا شب سیاه «محرم»

دیدارنیوز: امید‌های سپاهان برای صعود به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، با تحمل شکستی سنگین از بین رفت.

تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت ۲۱:۴۵ دیشب (سه‌شنبه - به وقت ایران) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این بازی الدحیل به برتری ۵ بر ۲ دست یافت.

مایکل اولونگا در دقیقه ۱۰ موفق به گلزنی شد، اما محمد نژادمهدی در دقیقه ۲۰ گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند. در ادامه نیمه اول، اولونگا در دقیقه ۳۵ و ادمیلسون جونیور در دقیقه ۴۱ باز هم دروازه شاگردان نویدکیا را گشودند. فرجانی ساسی نیز در دقیقه ۵۰ گل چهارم الدحیل را وارد دروازه سپاهان کرد تا تیر خلاص را به نماینده کشورمان شلیک کند.

سروش رفیعی در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌های الدحیل را جبران کرد، اما این گل پایان اتفاقات مهم مسابقه الدحیل - سپاهان نبود و جونیور گل دوم خودش را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. مدافعان سپاهان که شب پُراشتباهی را پشت سر گذاشتند، در صحنه گل پنجم نماینده قطر تنها نظاره‌گر حرکت ادمیلسون بودند.

رشید مظاهری که در فصل گذشته لیگ قهرمانان در تیم استقلال حضور داشت، در مصاف‌های تیمش با الدحیل پنج گل از اولونگا دریافت کرده بود. این مهاجم کنیایی در دیدار رفت امسال مقابل سپاهان نیز موفق به گلزنی شده بود و با دو گلی که در نیمه نخست بازی امشب زد، تعداد گل‌های خود به مظاهری را به عدد هشت رساند.

با این نتیجه، سپاهان با هفت امتیاز و با توجه به شرایط ضعیف‌تر نسبت به التعاون در بازی رو در رو، در جایگاه سوم جدول گروه D قرار گرفت تا از صعود به یک هشتم نهایی بازبماند. به این ترتیب فولاد تنها نماینده کشورمان در جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. الدحیل هم با ۱۵ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله حذفی شد.

محمد موسی و عاصم مادیبو از الدحیل و امیرمحمد محکم‌کار از سپاهان از داور این مسابقه کارت زرد گرفتند.

فولاد یک - شباب الاهلی یک؛ تیمِ نکونام بدون باخت و با صدرنشینی صعود کرد

پایان‌بخش کار فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ تساوی مقابل شباب الاهلی امارات و صدرنشینی در گروه C رقابت‌ها بود.

تیم فوتبال فولاد ایران در آخرین دیدارش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه عبدالله الفیصل جده عربستان به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا نماینده کشورمان با ۱۲ امتیاز و بدون شکست به‌عنوان تیم نخست گروهش به دور حذفی مسابقات راه پیدا کنند.

لوسیانو پریرا در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی تک گل فولاد را در این بازی به ثمر رساند و در آن سوی میدان یحیی الغسانی در دقیقه ۸۲ برای شباب الاهلی گلزنی کرد تا نتیجه دیدار رفت دو تیم عیناً تکرار شود.

قضاوت بازی فولاد - شباب الاهلی برعهده هیونگ جین از کره جنوبی بود که این داور به عید خمیس و عبدالعزیز حسین از شباب الاهلی کارت زرد نشان داد.

نسف قارشی یا الفیصلی؛ حریف فولاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به نتایج رقم خورده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فولاد ایران در دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم نخست گروه E می‌رود.

تیم فولاد، تنها صدرنشین گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب قاره کهن به شمار می‌رود که میهمان حریف خود خواهد بود.

با توجه به نتایج رقم خورده، برنامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

تیم اول گروه A (الهلال یا الریان) - شباب الاهلی
الشباب - تیم دوم گروه E (الفیصلی، نسف قارشی یا الوحدات)
صدرنشین گروه E (الفیصلی یا نسف قارشی) - فولاد ایران
الدحیل - تیم دوم گروه A (الهلال یا الریان)

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی