تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

۶ بازیکن دیگر در راه جدایی از پرسپولیس

پرسپولیس تابستان بسیار شلوغی را پیش رو خواهد داشت و احتمالاً چند بازیکن سرخ‌پوش جدا خواهند شد.

کد خبر: ۱۲۸۲۶۵
۲۲:۲۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

۶ بازیکن دیگر در راه جدایی از پرسپولیس

دیدارنیوز ـ پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در این فصل نتوانست نتایج درخشان سال‌های گذشته را تکرار کند و نتایج سینوسی این تیم از جمله متحمل شدن ۲ شکست مقابل آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان و همچنین تساوی مقابل تیم هایی، چون هوادار، شهرخودرو باعث شد تا این تیم با اختلافی ۶ امتیازی نسبت به استقلال قرار بگیرد.

هرچند هنوز ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیسی‌ها شانس قهرمانی دارند، ولی خود هواداران این تیم هم به این نکته واقفند که کار برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بسیار سخت است. با توجه تفاضل بهتر استقلال و همچنین کسب نتیجه بهتر در بازی رودررو مقابل پرسپولیس، سرخ پوشان باید منتظر باشند تا آبی‌ها حداقل ۷ امتیاز از ۶ دیدار باقی مانده از دست بدهند و آن‌ها با برتری مقابل رقبا به صدر جدول برسند.

اتفاقی که اگر رخ دهد، جزو معجزه‌های فوتبالی خواهد بود و کاری بسیار سخت است. خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این باورند که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آن‌ها باعث شده تا پرسپولیس از مسیر قهرمانی دور شود. همچنین سن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم بالا رفته و با توجه به مصدومیت‌های زیاد، این بازیکنان دیگر کارایی گذشته را ندارند.

چند خرید ضعیف در این فصل هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی‌ها در بعضی از پست‌ها احساس ضعف کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی هم کاملا به این مسائل آگاه است و قصد دارد در تابستان دست به یک خانه تکانی اساسی بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار بدهد. بعضی از این نفرات در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد، ولی خبری از تمدید قرارداد با آن‌ها نخواهد بود. بعضی دیگر هم با وجود داشتن قرارداد، در لیست خروج قرار خواهند گرفت.

همین چند روز پیش مشخص شد رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم بویرام تایلند خواهد پیوست و بعد از پایان بازی‌های پرسپولیس در این فصل، راهی این کشور خواهد شد. با این حال به غیر از اسدی، چند بازیکن دیگر هم در تابستان از پرسپولیس جدا خواهند شد و رضا تنها خروجی سرخ پوشان نخواهد بود. آن طور که به گوش ما رسیده، پرسپولیس در تابستان حداقل ۶ خروجی خواهد داشت و البته این احتمال وجود دارد که در صورت جذب نفرات جایگزین مناسب، این تعداد افزایش پیدا کند.

به این ترتیب تابستان بسیار شلوغی در انتظار قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر خواهد بود و باید منتظر نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده باشیم. حالا که جدایی اسدی قطعی شده، باید بگوییم نفراتی مثل حامد لک، سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی خانی، عیسی آل کثیر و احتمالا یکی از خارجی‌های این تیم (به احتمال زیاد منوچهر صفروف) هم از این تیم جدا خواهند شد. این نفرات عملکرد خوبی در این فصل نداشتند و احتمال جدایی این نفرات از پرسپولیس زیاد است. حال باید منتظر ماند و دید در فصل نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی