تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان اعلام شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت ماه) ۱۴۰۱ خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۲۰۴
۱۲:۰۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

مبلغ وام ضروری بازنشستگان اعلام شد

دیدارنیوز ـ محمود مرتضایی‌فرد افزود: ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت ماه) تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت نام فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «مبلغ این تسهیلات همانند مرحله قبل، مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است» اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه عزیزان نخواهد بود.

او ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود، تصریح کرد: اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی انجام شده در همین سایت اعلام می‌شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی