تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
در دیدار با سفرای سه کشور استونی، مونته‌نگرو و نپال مطرح شد

رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی مخالفت با جنگ است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان امروز با سفرای سه کشور استونی، مونته‌نگرو و نپال دیدار کرد و از گسترش همکاری‌های ایران با آنها سخن گفت. رئیسی درباره سابقه جنگ در بالکان اظهار داشت: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همواره سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

کد خبر: ۱۲۸۱۲۰
۱۵:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

رئیسی: سیاست جمهوری اسلامی مخالفت با جنگ است

دیدارنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و استونی ظرفیت‌های متنوعی برای گسترش همکاری‌های دوجانبه دارند، تصریح کرد: کمیسیون مشترک اقتصادی باید احیاء و توسعه همکاری‌های اقتصادی را پیگیری نماید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه خانم «آنلی کوک» سفیر آکردیته جمهوری استونی با اشاره به سابقه تاریخی روابط دوستانه دو کشور گفت: ایران و استونی ظرفیت‌های همکاری متنوعی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری دارند که باید برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها بخصوص کریدور شمال – جنوب تلاش کرد.
رئیس جمهور افزود: تقویت مناسبات دوجانبه ایران و استونی بستری برای ارتقای همکاری‌ها و تعاملات بین‌المللی دو کشور خواهد بود.

«آنلی کوک» سفیر آکردیته جمهوری استونی نیز در این دیدار با اشاره به فرارسیدن سی‌امین سال برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور اظهار داشت: استونی علاقمند است روابط خود با جمهوری اسلامی ایران را در زمینه‌های مختلف گسترش دهد.

رئیسی: ایران و مونته نگرو ظرفیت‌های خوبی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه دارند

رئیس جمهور با اشاره به سوابق روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران با مونته نگرو تصریح کرد: دو کشور ظرفیت‌های خوبی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه دارند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو با بیان اینکه ایران همواره با کشور‌های منطقه بالکان و از جمله مونته نگرو روابطی دوستانه و رو به گسترش داشته است، گفت: دو کشور ظرفیت‌های خوبی برای گسترش تعاملات و ارتقای سطح روابط در زمینه‌های مختلف دارند.

رئیس جمهور سابقه جنگ در منطقه بالکان را تجربه‌ای تلخ برای این منطقه و جهان توصیف کرد و افزود: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همواره سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

«پریشا کاسترا توویچ» سفیر آکردیته مونته نگرو نیز در این مراسم با اشاره به سوابق دوستانه و رو به گسترش روابط دو کشور اظهار داشت: در دوره ماموریت خود تلاش خواهم کرد ساز و کار‌های توسعه روابط دوجانبه تقویت شود تا دو کشور بتوانند تعاملات و مناسبات خود در زمینه‌های مورد علاقه را گسترش دهند.

رئیسی: پیشینه غنی فرهنگی و تمدنی ایران و نپال زمینه مناسبی برای گسترش تعاملات دو کشور است

رئیس جمهور پیشینه غنی فرهنگی و تمدنی ایران و نپال را زمینه مناسبی برای گسترش تعاملات دو کشور توصیف و تصریح کرد: دو کشور می‌توانند با تکیه بر این پیشنیه غنی روابط خود را در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی توسعه دهند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «تاپاس آدیکاری» سفیر آکردیته جمهوری فدرال دمکراتیک نپال با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تمدنی میان کشور‌های آسیایی از جمله ایران و نپال گفت: دو کشور می‌توانند ارتباطات و تعاملات خود را با تکیه بر پیشینه غنی فرهنگی و تمدنی خود در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی گسترش دهند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و نپال همواره روابط خوب و دوستانه‌ای داشته‌اند، افزود: امروز قدرت‌های سلطه‌طلب غربی تمرکز تهاجم فرهنگی خود را بر داشته‌های فرهنگی غنی کشور‌های غیرغربی قرار داده‌اند و لذا ضرورت دارد برای صیانت از فرهنگ و تمدن خود از جمله در زمینه حقوق بشر، بیش از پیش تلاش کنیم.

«تاپاس آدیکاری» سفیر آکردیته جمهوری فدرال دمکراتیک نپال نیز در این مراسم با ابراز علاقمندی کشورش برای ارتقای هر چه بیشتر روابط و تعاملات با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور از اشتراکات و نزدیکی‌های فرهنگی زیادی برخوردارند به طوری که در زبان نپالی صد‌ها واژه و کلمه فارسی وجود دارد و باید از این زمینه‌های مناسب فرهنگی برای توسعه روابط در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی