تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

شباهت جنایت‌های قاتل آبادانی به پرونده اکبر خرمدین

متهم به قتل آبادانی سال‌ها قبل همسر و دو دخترش را کشت و در سال جاری به اتهام کشتن پسرش دستگیر شد.

کد خبر: ۱۲۸۰۸۲
۱۲:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

شباهت جنایت‌های قاتل آبادانی به پرونده اکبر خرمدین

دیدارنیوز ـ بازپرس جنایی آبادان در حال تحقیق از مردی میانسال است که پسر، دو دختر و همسرش را به قتل رسانده است. پرونده این متهم در حالی گشوده شده که شباهت‌های بسیار زیادی با پرونده بابک خرمدین دارد.

این متهم به قتل آبادانی بعد از کشتن پسر ۱۴ ساله‌اش دستگیر شد و سپس اعتراف کرد همسر و دو دخترش را کشته است. قتل‌های این مرد نیز مانند جنایت‌های خانوادگی اکبر خرمدین سال‌ها پنهان مانده بود تا اینکه با قتل فرزند آخرش همه چیز فاش شد.

اکبر خرمدین بعد از آن به جنایت‌های خشن خود اعتراف کرد که به اتهام کشتن پسرش بابک بازداشت شد. مرد آبادانی نیز بعد از آنکه به جرم قتل فرزند ۱۴ ساله‌اش دستگیر شد اقرار کرد همسر و دو دخترش را سال‌ها قبل کشته است.

این مرد در اعترافات خود سال‌های ۸۸ و ۹۹ را به عنوان سال‌های زمان ارتکاب جنایت‌های قبلی خود اعلام کرده و درست مانند اکبر خرمدین راز قتل‌های او سال‌ها پنهان مانده بود. این در حالی است که بعد از قتل اول مرد آبادانی در سال ۸۸ سایر اعضای خانواده در قبال این موضوع سکوت کردند و این همان چیزی است که در پرونده خرمدین نیز شاهد بودیم. یعنی بعد از اینکه اکبر دامادش را کشت، همسر و دخترش موضوع را به پلیس اطلاع ندادند تا اینکه دختر او نیز به قربانی دوم تبدیل شد و باز هم همسر این مرد مهر سکوت بر لب زد.

هر دو متهم در ارتکاب قتل‌های خود خشونت‌های زیادی به خرج داده‌اند. اکبر پسرش بابک را مثله کرد و مرد آبادانی پسر ۱۴ ساله‌اش را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد، با کابل کتک زد و به قتل رساند.

تحقیقات از عامل جنایت در خوزستان همچنان ادامه دارد و باید منتظر کامل شدن بررسی‌های قضایی ماند تا جزئیات بیشتری از این جنایت‌های خانوادگی فاش شود.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی