تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آشوب جوی در خوزستان/ تشکیل کارگروه اضطرار مقابله با آلودگی هوا

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با بیان اینکه شرایط گرد و غباری امروز غیرقابل پیش‌بینی بوده است، گفت: هنوز تصمیمی برای تعطیلی اتخاذ نشده، اما در حال بررسی هستیم.

کد خبر: ۱۲۸۰۵۸
۱۰:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

محمدجواد اشرفی، با اشاره به وضعیت وقوع گرد و غبار در خوزستان در صبح امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: این وضعیت در پی آشوب جوی […]دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با بیان اینکه شرایط گرد و غباری امروز غیرقابل پیش‌بینی بوده است، گفت: هنوز تصمیمی برای تعطیلی اتخاذ نشده، اما در حال بررسی هستیم.

محمدجواد اشرفی، با اشاره به وضعیت وقوع گرد و غبار در خوزستان در صبح امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: این وضعیت در پی آشوب جوی که غیرقابل پیش‌بینی بوده ایجاد شده است؛ روز گذشته در آبادان و خرمشهر نیز این شرایط ایجاد و شاهد کاهش دید افقی بودیم، اما سریعا این وضعیت رفع شد.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح شرایط اهواز خوب بود، اما به صورت ناگهانی وضعیت تغییر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به جریانات همرفتی در کشور عراق در دو سه روز آینده احتمال چنین شرایطی که قابل پیش‌بینی نیستند، وجود دارد.

اشرفی با بیان اینکه کارگروه اضطرار مقابله با آلودگی هوا در حال برگزاری است‏، گفت: هنوز تصمیمی برای تعطیلی اتخاذ نشده، اما در حال بررسی هستیم و در صورت تعطیلی سریعا موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی