تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز مقابله با قاچاق لوازم خانگی از آخر اردیبهشت

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که طرح مقابله با کالای قاچاق و تقلبی از پایان اردیبهشت در بخش لوازم خانگی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۰۱۹
۱۵:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

آغاز مقابله با قاچاق لوازم خانگی از آخر اردیبهشت

دیدارنیوز ـ محمد مهدی برادران با اشاره به ابلاغیه رئیس‌جمهور مبنی بر تشدید مقابله با کالای قاچاق و تقلبی، اظهار کرد: بر این اساس ماهانه اقدامات تکمیلی برای ارتقاء سطح شفافیت بازار و کیفیت برای رسیدن به اهداف طرح یعنی کالای مطمئن، داخلی و استاندارد و همچنین واردات قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و تقلبی در بخش لوازم یدکی در فروردین، گفت: از پایان اردیبهشت ماه این طرح در بخش لوازم خانگی اجرا خواهد شد و بعد به ترتیب در حوزه محصولات دخانی، آرایشی و بهداشتی و پوشاک اجرا خواهد شد.

برادران با بیان اینکه هر ماه یکی از کالا‌ها در دستور کار طرح مقابله با قاچاق و تقلب قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این طرح با همکاری اصناف، انجمن‌ها و سازمان‌های نظارتی اجرا می‌شود. البته این طرح نافی سایر طرح‌های مقابله با قاچاق نیست بلکه برای بررسی بیشتر به ویژه در حوزه تکمیل سامانه‌ها انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی