تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حمله سایبری به سایت‌های دولتی عربستان؛ مهمترین سایت‌ها از کار افتادند

گفته می‌شود این حمله سایبری از خاک عراق متوجه عربستان سعودی شده و در پی آن، کاربران ناشناس، پایگاه وزارت نفت و شرکت هواپیمایی عربستان و دیگر پایگاه‌های شرکت‌های دولتی را از دسترس خارج کردند.

کد خبر: ۱۲۷۹۴۱
۰۸:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

حمله سایبری به سایت‌های دولتی عربستان؛ مهمترین سایت‌ها از کار افتادند

دیدارنیوز: برخی از مهمترین سایت‌های اینترنتی دولتی در عربستان بر اثر حمله سایبری از کار افتادند.

به نقل از صابرین نیوز، حمله سایبری گسترده به برخی پایگاه‌های دولتی عربستان برخی از مهمترین سایت‌های اینترنتی در این کشور را از کار انداخت.

گفته شده این حمله سایبری از خاک عراق متوجه عربستان سعودی شده و در پی آن، کاربران ناشناس، پایگاه وزارت نفت و شرکت هواپیمایی عربستان و دیگر پایگاه‌های شرکت‌های دولتی را از دسترس خارج کردند.

همچنین گفته شده که این عملیات سایبری با نام عملیات شهید «ابو فضل طومر» و رأس ساعت ۹ شب به وقت بغداد علیه عربستان سعودی صورت گرفته است.

در پیامی از که سوی عاملان تهاجم سایبری به عربستان منتشر شده، تاکید شده است که به حرمت ماه مبارک رمضان سیستم‌های اپراتوری داخلی پالایشگاه‌ها مورد هدف واقع نشده است.

در عین حال عاملان این حمله سایبری، از رهبران عربستان سعودی خواهان پایان جنگ بی‌حاصل علیه یمن و توقف چاپ و انتشار کتاب‌های تکفیری و صدور آن به اقصی نقاط جهان شده و تهدید کرده اند در غیر این صورت توانایی هدف قرار دادن پالایشگاه‌های عربستان در حملات سایبری بعدی را خواهند داشت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی