تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
لیگ برتر فوتبال ایران

سرنوشت تیم‌های سقوط‌کننده در دستان پرسپولیس و استقلال!

۳ تیم از ۴ تیم مدعی سقوط، در این شش هفته باید با پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس در ۳ هفته پایانی با این تیم‌ها بازی می‌کند و نتیجه شاگردان گل‌محمدی علاوه بر اینکه سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند، تاثیر مستقیم روی تیم‌های سقوط کننده هم دارد. پدیده و نفت مسجدسلیمان، دو نامزد دیگر سقوط، در این ۶ هفته باید با استقلال بازی کنند.

کد خبر: ۱۲۷۹۲۰
۱۳:۴۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

سرنوشت تیم‌های سقوط‌کننده در دستان پرسپولیس و استقلال!

دیدارنیوز: پرسپولیس با ۳ تیم از ۴ تیم مدعی سقوط بازی می‌کند، استقلال هم علاوه بر بازی با پدیده، در هفته پایانی میزبان نفت مسجدسلیمان است.

با برگزاری شش هفته دیگر و فرا رسیدن پایان فصل، لیگ برتر با دو تیم خداحافظی می‌کند. فاصله ۷ امتیازی تیم سیزدهم با دوازدهم، منجر شده که تیم‌های سقوط کننده، احتمالا دو تا از بین ۴ تیم پایانی جدول فعلی باشند. پدیده (شهرخودرو) تا پایان هفته بیست‌وچهارم با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲۱ قعرنشین است. فجرسپاسی هم مثل پدیده فقط ۲ برد دارد و ۱۶ امتیازی است. نفت مسجدسلیمان که تغییرات زیادی روی نیمکتش داشته هم فقط یک امتیاز بیشتر از فجر دارد. تراکتور هم در کمال ناباوری، با ۲۰ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد و جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود.

سرنوشت سقوط در دستان پرسپولیس و استقلال!
۳ تیم از ۴ تیم مدعی سقوط، در این شش هفته باید با پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس در ۳ هفته پایانی با این تیم‌ها بازی می‌کند و نتیجه شاگردان گل‌محمدی علاوه بر اینکه سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند، تاثیر مستقیم روی تیم‌های سقوط کننده هم دارد. این تیم هفته بیست‌و‌هشتم در تبریز با تراکتور بازی می‌کند، سپس هفته بعد در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده است و در هفته پایانی هم مشخص می‌کند که نماینده شیراز پس از یک فصل حضور در لیگ برتر، دوباره باید به لیگ یک برگردد یا نه، البته به شرطی که کار فجر به هفته پایانی بکشد.

پدیده و نفت مسجدسلیمان، دو نامزد دیگر سقوط، در این ۶ هفته باید با استقلال بازی کنند. پدیده برای بازی با استقلال هم باید به تهران برود. استقلال سپس در هفته پایانی و جایی که پرسپولیس مهمان فجر است، باید از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند و نتیجه این دو بازی، سرنوشت تیم سقوط کننده را هم احتمالا مشخص خواهد کرد.

۲ به ۲ مقابل هم!
۳ تیم از ۴ تیم مدعی سقوط، در این شش باید با هم بازی کنند تا سرنوشت بقا یا افتادن در اختیار خودشان باشد. تراکتور در اولین هفته پس از تعطیلات، مهمان نفت مسجدسلیمان است و در هفته ماقبل پایانی هم از فجرسپاسی میزبانی می‌کند. نفت علاوه بر بازی با تراکتور، در هفته بعدی‌اش با فجرسپاسی هم بازی می‌کند. همانطور که مشخص شد، فجر هم برای نیفتادن این شانس را دارد که با تراکتور و نفت مسجدسلیمان بازی رو در رو برگزار کند و با گرفتن نتیجه مناسب، در لیگ بماند. پدیده تنها تیمی است که اصلا با ۳ تیم مدعی سقوط بازی ندارد و باید چشم انتظار از دست دادن امتیاز آن‌ها در بازی با سایر تیم‌های لیگ بماند.

پدیده ۶ بازی با ۸ تیم بالای جدول!
بازی‌های سخت پدیده تازه بعد از تعطیلات شروع می‌شود. این تیم با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، صنعت نفت و پیکان بازی خواهد کرد. ۶ تیمی که همگی در نیمه بالایی جدول حضور دارند. همچنین این تیم در بازی مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان باید خارج از خانه بازی کند که شانس امتیاز گرفتنش را کاهش می‌دهد.

فرم ۶ هفته اخیر؛ فجر نگران‌کننده‌تر از بقیه
در میان تیم‌های نامزد سقوط به جز فجر، ۳ تیم دیگر یک برد در شش هفته اخیر داشتند. فجر در این شش هفته، ۲ امتیاز به دست آورده و سه تیم دیگر، هر کدام ۶ امتیاز جمع کردند. بهترین خط حمله را پدیده داشت که به طور میانگین یک گل در هر بازی زد، بدترین خط حمله باز هم به فجری می‌رسد که مجموعا فقط یک گل زده است. نفت با دریافت ۴ گل، کمتر از بقیه و پدیده با دریافت ۷ گل، بیشترین از سایر تیم‌های مدعی سقوط گل خورده است.

برنامه بازی‌های ۴ تیم انتهای جدول
تراکتور از هوادار، پرسپولیس و فجر میزبانی می‌کند. مقابل نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و نساجی مهمان است. نفت مسجدسلیمان از تراکتور، نساجی و نفت آبادان میزبانی می‌کند. مقابل فجرسپاسی، گل‌گهر و استقلال مهمان است.

فجرسپاسی از نفت مسجدسلمان، ذوب‌آهن و پرسپولیس میزبانی می‌کند. مقابل مس رفسنجان، هوادار و تراکتور مهمان است. پدیده از نفت آبادان، پیکان و فولاد میزبانی می‌کند. مقابل استقلال، سپاهان و پرسپولیس مهمان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی