تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دادستان تهران: مطالبات مالباختگان چند پرونده کثیرالشاکی به زودی پرداخت می‌شود

به گفته علی صالحی دادستان تهران، با برگزاری منظم جلسات پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی و کارشناسی‌های صورت گرفته، پرداخت مطالبات مالباختگان چندین پرونده در مراحل نهایی است که به زودی پرداخت می‌شوند.

کد خبر: ۱۲۷۸۰۵
۱۴:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

دادستان تهران: مطالبات مالباختگان چند پرونده کثیرالشاکی به زودی پرداخت می‌شود

دیدارنیوز: دادستان تهران گفت: پرداخت مطالبات مالباختگان چندین پرونده کثیرالشاکی در مراحل نهایی است که به زودی پرداخت می‌شوند.

به نقل از سایت قوه قضاییه، در راستای توجه به مطالبات عمومی مردم و به منظور نظارت دقیق بر روند قضایی رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی، وضعیت دو مورد از این پرونده‌ها با حضور علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در دومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور معاونان دادستان تهران و متهمان و بازپرس پرونده‌ها در دفتر کار دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد، ضمن ارائه طریق و ارشاد قضات رسیدگی کننده از سوی دادستان تهران، تدابیر لازم جهت تسریع در اجرای احکام و پرداخت مطالبات طلبکاران اتخاذ شد.

علی صالحی در حاشیه این جلسه بیان کرد: با برگزاری منظم جلسات پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی و کارشناسی‌های صورت گرفته، پرداخت مطالبات مالباختگان چندین پرونده در مراحل نهایی است که به زودی پرداخت می‌شوند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی