تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جشن تولد در اردوی تیم امید بدون کیک‌مالی!

جشن تولد در اردوی تیم امید فوتبال کشورمان در حالی برگزار شد که اتفاق تلخ چندی پیش در اردوی تیم بزرگسالان برای کریم انصاری فرد درس عبرتی شد که دیگر کیک مالی صورت نگیرد.

کد خبر: ۱۲۷۱۹۶
۱۳:۴۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱

جشن تولد در اردوی تیم امید بدون کیک‌مالی!

دیدارنیوز: شب گذشته در اردوی تیم ملی امید مراسم جشن تولد دو بازیکن به صورت مشترک برگزار شد.

سینا سعیدی فر و محمد حسین اسلامی دو بازیکن تیم ملی امید شمع ۲۱ سالگی خود را فوت کردند. نکته جالب اینکه در این جشن از کیک مالی صورت بازیکنان خبری نبود.

به این خاطر که در اردوی تیم ملی در مشهد این حرکت نزدیک بود سلامت کریم انصاری فرد را به خطر بیاندازد. بعد از کیک مالی صورت کریم انصاری فرد توسط بازیکنان خلالی که برای برقراری تعادل طبقه اول و دوم کیک در آن جاگذاری شده بود به نزدیکی چشم کریم انصاری فرد خورد و مشکلاتی را برای این بازیکن به وجود آورد. خوشبختانه اتفاق ناگواری برای کریم انصاری فرد رخ نداد.

متاسفانه در جشن تولد‌هایی که در بین فوتبالیست‌های ایرانی برگزار می‌شود بعد از فوت کردن شمع تمام کیک را به صورت و سر بازیکن می‌کوبند!

در حالی که در فوتبال حرفه‌ای چنین چیزی مرسوم نیست و تنها ممکن است کمی از آن را با یک انگشت به صورت بازیکنی که تولدش است، بزنند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی