تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جنجال‌های ورزشگاه مشهد در مجلس

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حواشی بازی ایران - لبنان در مجلس خبر داد. در این دیدار که در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد، اجازه ورود به بانوان بلیت به دست داده نشد و متاسفانه به صورت برخی از بانوان ایرانی اسپری فلفل پاشیده شد که جنجال بزرگی در ایران و رسانه‌های جهان به پا کرد.

کد خبر: ۱۲۶۷۲۹
۱۳:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حواشی بازی ایران-لبنان در مجلس

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس آخرین وضعیت بررسی پرونده حواشی بازی ایران و لبنان را در این کمیسیون تشریح کرد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت بررسی پرونده اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد در این کمیسیون، گفت: در جلسه اخیر کمیسیون مسئولانی از دستگاه‌های مربوطه در جلسه حاضر و گزارشاتی را به اعضا ارائه کردند که ضعف مدیریت و نبود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در گزارشات مشهود بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه قرار شد تا دستگاه‌های مربوطه تا روز پنجشنبه گزارش‌های تکمیلی و بیشتری را به کمیسیون ارسال کنند، افزود: روز پنجشنبه گزارش‌های اطلاعات جدید به کمیسیون واصل شد و کارگروهی تشکیل شد تا گزارشاتی که پیش از این در کمسیون ارائه شده بود و همچنین اطلاعات جدید را بررسی کند و گزارشی را در این باره به اعضا ارائه کند.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس ادامه داد: جلسه کارگروه کمیسیون امروز شنبه برای بررسی گزارشات تشکیل خواهد شد و نتیجه را تا فردا به کمیسیون اعلام خواهد کرد در صورتی که اطلاعات واصله به کمیسیون ناکافی باشد کمیته‌ای از کمیسیون برای ارزیابی بیشتر به مشهد سفر خواهد کرد.

جوکار بیان کرد: پس از جمع‌بندی نهایی گزارش کمیسیون درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

طبق دستورکار اعلامی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس، ادامه رسیدگی به ابعاد مختلف حاشیه بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد در دستورکار جلسات این هفته اعضای این کمیسیون قرار دارد.

لازم به ذکر است، پس از به وجود آمدن حواشی بازی فوتبال بین ایران و لبنان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس ماموریت داد تا این موضوع را بررسی کنند و گزارشی را در این باره ارائه دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی