تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار مسئول بسیج رسانه استان با جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) استان دیدار و گفتگو کردند

کد خبر: ۱۲۶۵۷۴
۲۰:۰۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

دیدار مسئول بسیج رسانه استان با جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان

دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان در این دیدار ، سردارپاسدار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه استان بر اثرگذار بودن رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز رسانه هدایت کننده افکار عمومی هستند و با وجود فضای مجازی این اثرگذاری چندین برابر شده است.


وی با تقدیر از زحمات مجموعه بسیج رسانه استان با اشاره بر توجه بیشتر به رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌های مبتنی بر دوران حاضر ‌بیان کرد؛ جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت ها ، تشکیل جبهه واحد رسانه، تقویت رسانه ها سرکشی از رسانه ها ، تجلیل از خبرنگاران برتر، حضور رسانه ها در همه عرصه های انقلاب ، همدلی و وفاق همه نیروهای ارزشی رسانه برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم و باید اولویت بسیج رسانه باشد.

سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه استان نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انجام شده و پشتیبانی فرماندهی سپاه از مجموعه بسیج رسانه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه کرد.
در این نشست در خصوص فعالیت‌های بسیج رسانه و اهمیت آن در جامعه امروز بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی