تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

پاپ کشتار در «بوچا» اوکراین را محکوم کرد

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان کشتار‌ها در شهر بوچا در اوکراین را محکوم کرد و گفت: ظلم به طور فزاینده‌ای مهیب است حتی علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان بی دفاع.

کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
۱۴:۵۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

پاپ کشتار در «بوچا» اوکراین را محکوم کرد

دیدارنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهارشنبه کشتار‌ها در شهر بوچا در اوکراین را محکوم کرد و پرچم این کشور را که برای او از این شهر فرستاده شده بود، در دست گرفت.

به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسیس گفت: اخبار تازه از جنگ در اوکراین، به جای آنکه امید و آرامش را به ارمغان آورد، قساوت‌های جدیدی، چون قتل عام بوچا را به همراه دارد.

وی افزود: ظلم به طور فزاینده‌ای مهیب است حتی علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان بی دفاع. آن‌ها قربانیانی هستند که خون بی گناه شان ملتماسه می‌خواهد: این جنگ را متوقف کنید و بگذارید سلاح‌ها بی صدا شوند. کشتار و ویرانی را متوقف کنید.

پاپ فرانسیس در حالی که پرچم اوکراین را در دست داشت، گفت: دیروز دقیقا از بوچا این پرچم را برای من آوردند. این پرچم تیره و لکه دار بود و نوشته‌هایی روی آن مشاهده می‌شد.

همزمان با اعلام مقامات اوکراینی در ۱۴ فروردین (۳ آوریل) مبنی بر آزادسازی تمامی مناطق پایتخت از کنترل نیرو‌های روسیه، انتشار تصاویری دلخراش از اجساد غیرنظامیان در خیابان‌های شهر بوچا جهان را بهت‌زده کرد. رسانه‌های غربی با انتشار تصاویری از شهر بوچا در نزدیکی کی‌یف مدعی شدند نیرو‌های روسیه هنگام خروج از اطراف پایتخت اوکراین غیرنظامیان را هدف گلوله قرار داده اند.

کرملین، اما روز سه شنبه اعلام کرد اتهامات مطرح شده از سوی غرب مبنی بر اینکه نیرو‌های روسی با کشتن غیرنظامیان در بوچا مرتکب جنایات جنگی شده اند، ساختگی است تا ارتش روسیه را بدنام کنند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به تصاویر منتشر شده در بوچا گفت: چنین نمایش تراژیک تنها برای بدنام کردن روسیه و نظامیان این کشور طراحی شده است.

پسکوف با اشاره به سخنان جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که روسیه را به جنایات جنگی در بوچا متهم کرد و همچنین بیانیه‌های ضد و نقیض پنتاگون در این خصوص، خواستار تحقیق یک مرجع بی‌طرف در این زمینه شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی