تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
آزاده مسیح‌زاده اعلام کرد:

قرار جلب به دادرسی علیه اصغر فرهادی صادر شد

آزاده مسیح‌زاده سناریست اعلام کرد بازپرس پرونده فیلم قهرمان دلایل ارایه شده مبنی بر وقوع جرم و ارتکاب آن توسط فرهادی را کافی تشخیص داده و اقدام به صدور قرار نهایی جلب به دادرسی علیه این کارگردان کرده است.

کد خبر: ۱۲۶۳۴۹
۱۰:۲۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

قرار جلب به دادرسی علیه اصغر فرهادی صادر شد

 

دیدارنیوز: آزاده مسیح‌زاده در گفتگویی اعلام کرد که پس از چند ماه رسیدگی به شکایت وی از اصغر فرهادی مبنی بر سرقت هنری در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران؛ بازپرس پرونده مستندات و دلایل ارایه شده مبنی بر وقوع جرم و ارتکاب آن توسط فرهادی را کافی تشخیص داده و اقدام به صدور قرار نهایی جلب به دادرسی علیه این کارگردان نموده است.

مسیح‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه مستندات و دلایلی مبنای صدور این قرار بوده گفت: ده‌ها ساعت فیلم، صدای ضبط شده، شهات شهود و مطلعین، ده‌ها صفحه استدلال مبنی بر تناقضات اظهارات آقای فرهادی، وکیل و شهود ایشان با هم و با فیلم‌ها و صدا‌ها و نیز تغییر اظهارات هر کدام از افراد نامبرده با اظهارات قبلی‌شان در جریان دادرسی، و در نهایت بازبینی هر دو فیلم توسط بازپرس و علم و تشخیص ایشان از جمله مستندات و دلایلی بوده اند که مبنای صدور قرار دادسرا بوده است. متن قرار صادره که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ توسط بازپرس تنظیم گردیده و پس از تایید سرپرست دادسرا به طرفین در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ابلاغ گردیده، ۱۸ صفحه بوده است.

 

خانم مسیح‌زاده که پیشتر در استودیو دیدار هم حاضر شده بود و در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شده بود سناریو فیلم قهرمان متعلق به او است و اصغر فرهادی آن را مصادره کرده و این سناریست را از پروسه فیلم قهرمان حذف کرده است؛ از به نتیجه رسیدن شکایت خود خبر داده است. باید منتظر واکنش فرهادی و دادسرای فرهنگ و رسانه ماند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی