تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

چهار کشته در حوادث رانندگی زنجان

News Image Lead

رئیس پلیس راه زنجان گفت: حوادث رانندگی راه های استان در 24 ساعت گذشته چهار کشته و 9 زخمی برجا گذاشت.

کد خبر: ۱۲۵۶۰
۱۱:۱۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ سرهنگ عباس مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست ساعت هشت صبح چهارشنبه در کیلومتر 70 جاده ترانزیت زنجان - میانه و بر اثر برخورد رخ به رخ وانت پیکان و کامیون خاور روی داد و راننده وانت که به دلیل انحراف به چپ مقصر شناخته شد به علت شدت آسیب های وارده در دم جان باخت.


وی اظهار داشت: شب گذشته نیز در همین مسیر به علت برخورد یک دستگاه وانت پیکان و کامیون، راننده وانت جان باخت و سرنشین آن نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شد.


مظفری افزود: همچنین حوالی ساعت 20 در کیلومتر 50 مسیر زنجان - بیجار، یک دستگاه تریلر به دلیل ترکیدگی لاستیگ از مسیر اصلی خارج و سپس واژگون شد که راننده آن به علت آسیب های شدید وارده به کام مرگ فرو رفت.


وی ادامه داد: ساعت 20:30 دیشب نیز در همین جاده یک دستگاه سواری تندر با یک کامیون برخورد کرد و راننده آن جان سپرد که انحراف به چپ از جانب راننده سواری علت این حادثه بود.


رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: همچنین شب گذشته سواری پژو با هشت سرنشین در جاده زنجان - خرمدره با یک دستگاه تریلر برخورد کرد که راننده و سرنشینان آن زخمی و به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره انتقال یافتند.


مظفری افزود: این حادثه به علت انحراف به چپ یک دستگاه تریلر اتفاق افتاد که پنج تن از سرنشینان، کودک و دو نفر دیگر نیز زن و مرد بودند.


به گزارش ایرنا، از ابتدای مهر تاکنون 17 نفر در حوادث رانندگی راه های استان زنجان جان خود را از دست داده اند. 


حوادث رانندگی در شش ماه نخست امسال (فروردین تا پایان شهریور) 118 نفر را در مسیرهای این استان به کام مرگ فرستاد که این رقم در مدت مشابه پارسال 94 نفر بود. 


زنجان در شمال غرب کشور پنج هزار و 840 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 200 کیلومتر آن آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است. 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی