تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

۲ کشته و ۲۰ زخمی در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان

News Image Lead

سخنگوی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن۲۲ نفر بر اثر واژگون شدن اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر زاهدانی در کلات خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۴
۰۰:۴۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه واژگونی اتوبوس گفت: یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر دبیرستانی از زاهدان برای برگزاری اردو به کلات رفته بودند که ظهر روز چهارشنبه دچار حادثه می‌شوند.

وی ادامه داد: تا این لحظه ۲۰ مصدوم گزارش شده است؛ همچنین دو نفر از سرنشینان که یکی از آنها مربی دانش‌آموزان بوده است نیز در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ۸ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده‌است.
 
سرعت زیاد، عامل واژگونی اتوبوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره علت واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان زاهدانی گفت: در بررسی‌های اولیه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر گفت: در ساعت 12:45 دقیقه یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر 40 مشهد کلات واژگون شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر از شهرستان خواف و از خواف به مقصد کلات در حال حرکت بود.

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: تا این لحظه فوت معلم این دانش‌آموزان تایید شده است و 15 نفر از دانش‌آموزان به مراکز درمانی منتقل شدند. آمار دقیق متوفیان و  مصدومان متعاقبا اعلام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه بعمل آمده علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

 

با پلیس راه هماهنگی نشده بود

سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۲:۳۰ یک دستگاه اتوبوس اردوی دانش آموزان که از خواف به کلات در حال تردد بود در منطقه کوهستانی به دلیل استفاده مکرر راننده از ترمز و خالی شدن آن، از مسیر خارج و به سنگچین پل کنار محور برخورد و چند متر به داخل آن سقوط کرد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ولوو مذکور بدون هماهنگی پلیس راه در حال انتقال دانش آموان به اردو بوده است افزود: راننده اتوبوس نیز برای اولین بار در این محور تردد می کرده و به مسیر آشنایی نداشته است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه معلم همراه دانش آموزان کشته و ۲۰ دانش آموز در مراکز درمانی بستری و ۳ دانش آموز نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور مجهز به سامانه سپهتن بوده است گفت: اطلاعات این سامانه هم اکنون درحال استخراج است و پس از بررسی آن، علت قطعی حادثه اعلام می شود. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی