تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اعلام برنامه زمانی یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در ایام عید خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۱۱۸
۱۳:۲۶ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

اعلام برنامه زمانی یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال

دیدارنیوز ـ رضا گودرزی با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در روز‌های پایانی سال از محور کرج- چالوس اظهار کرد: برای سهولت در تردد خودرو‌ها امسال هم شاهد اعمال محدودیت ترافیکی در این محور هستیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد انواع وسیله نقلیه از امروز (۲۵ اسفند) الی ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴، از میدان امیر کبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران یک طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه براین، تردد انواع وسیله از ساعت ۱۲ روز‌های چهارم، پنجم، ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ فروردین سال آینده الی ساعت دو بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

این مسئول گفت: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های تعیین شده الی ساعت ۲ بامداد روز بعد هم از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران - شمال و کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، از شمال به جنوب و جنوب به شمال به صورت مقطعی از ابتدای آزاد راه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جاده چالوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی