تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ماجدی: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با کسی لابی نکردم!

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید که برای رسیدن به این جایگاه، با کسی لابی نکرده است. او گفت: برای موفقیت در این سمت به کمک همه دلسوزان فوتبال نیاز داریم.

کد خبر: ۱۲۴۸۷۶
۱۳:۱۷ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

ماجدی: برای سرپرستی فدراسیون فوتبال با کسی لابی نکردم!

دیدارنیوز: سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برای رسیدن به این جایگاه با کسی لابی نکردم و برای موفقیت در این سمت به کمک همه دلسوزان فوتبال نیاز داریم.

میرشاد ماجدی صبح امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه در مجمع عمومی هیات فوتبال استان مرکزی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، برخی مسئولان فدراسیون و روسای هیئات فوتبال شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد، گفت: امروز فوتبال ما نیاز به تغییر دارد و اگر تغییر نکنیم در همین جایگاه خواهیم ماند. به عنوان سرپرست فدراسیون از شما می‌خواهم که همراهی کنید و برای تغییر تلاش کنید.

وی با بیان اینکه در این مسیر باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشیم، افزود: استان مرکزی سرزمین نوابغ و بزرگان است و امروز خوشحال هستیم که این استان تمام معیار‌های فوتبالی شدن را دارد.

او ادامه داد: سرپرستی فدراسیون فوتبال توفیقی بود که خداوند به بنده به عنوان یک فوتبالی اعطا کرد و برای رسیدن به این جایگاه با کسی لابی نکردم و برای موفقیت در این سمت به کمک همه دلسوزان فوتبال نیاز داریم.

ماجدی گفت: در ۴ ماه اخیر بیش از ۳۰ هزار استعداد فوتبالی را در سراسر کشور شناسایی کرده ایم و جالب است بدانیم که هدفگذاری فدراسیون اسپانیا، رسیدن به ۲۵ هزار استعداد در برنامه سال ۲۰۲۴ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مراسم گفت: در ۵ سال اخیر ۳۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال به سرانه زیرساخت‌های فوتبالی استان اضافه شده است.

عابد حقدادی افزود: با حضور تیم‌های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در لیگ‌های برتر و لیگ دسته اول، ترمیم زیرساخت استادیوم‌های اراک و ساوه ضروری بود که برای این مهم حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه انجام شد و همچنان ادامه دارد.

محمدرضا غفاری رییس هیات فوتبال استان مرکزی هم در این مراسم گفت: با حضور تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر، تعداد مدارس فوتبال استان در دوسال اخیر دو برابر شده است.

وی ادامه داد: هیات فوتبال استان مرکزی امروز یکی از هیات‌های خوب و برخوردار فوتبال کشور است و در تمامی رده‌های سنی در سطح استان مسابقات فوتبال برگزار می‌شود.

در این مجمع، انتخابات اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان مرکزی برگزار و محسن حاتمی با ۲۳ رای به عنوان نایب رئیس آقایان، سعیده دربندی با ۲۵ رای به عنوان نایب رئیس بانوان، سیدمرتضی میرحسینی با ۲۳ رای به عنوان نماینده هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و ابوطالب اسماعیلی با ۲۳ رای به عنوان نماینده باشگاه‌های هیات رئیسه هیات فوتبال استان مرکزی انتخاب شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی