تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

معاون وزیر کشور: مرز‌های زمینی عراق برای سفر زیارتی بسته است

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام کرد که سفر زیارتی به عتبات عالیات در عراق از مرز‌های زمینی ناممکن است.

کد خبر: ۱۲۴۱۵۳
۰۹:۰۷ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

معاون وزیر کشور: مرز‌های زمینی عراق برای سفر زیارتی بسته است

دیدارنیوز: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت تاکنون لغو روادید در مرز‌های زمینی با عراق برای سفر زیارت عتبات عالیات تغییر نکرده و این مرز‌ها همچنان بسته است.

به نقل از وزارت کشور، سید مجید میراحمدی با تبریک اعیاد شعبانیه به مردم شریف ایران افزود: برابر گزارش‌های واصله به وزارت کشور، تعدادی از هموطنان عزیز و مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به مرز‌های زمینی مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «تصور این عزیزان بر این است که روادید تردد زمینی بین دو کشور لغو شده است»، ادامه داد: تاکنون چنین اتفاقی صورت نگرفته و همچنان سفر زیارتی به عتبات عالیات در عراق از مرز‌های زمینی ناممکن است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: ان‌شاءالله در هر زمان و مقطعی که چنین اتفاقی روی دهد، به استحضار ملت شریف ایران خواهیم رساند.

میراحمدی خاطرنشان کرد: استدعا داریم هموطنان از مراجعه به مرز‌های زمینی به قصد عبور برای زیارت، خودداری ورزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی