تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
فوتبال گیت (۴۴)

لیگ بیستم و یکم؛ دو قطبی سرخابی!

پرسپولیس سایه به سایه استقلال حرکت می‌کند. آبی‌ها که با خط دفاعی مقتدر خود آقای لیگ بیست و یکم هستند؛ هفته‌هاست صدای نفس‌های رقیب دیرینه را پشت سر خود می‌شنوند.

کد خبر: ۱۲۳۷۶۳
۱۴:۲۸ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

لیگ بیستم و یکم؛ دو قطبی سرخابی!

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: درحالی که طی یک دهه اخیر معمولا تیمهایی مثل سپاهان و تراکتور سازی و حتی ذوب آهن و استقلال خوزستان در تک فصلهایی مدعی قهرمانی بودند و با سرخابی های پایتخت بر سر تصاحب جام قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کردند لیگ بیست و یکم کاملا تبدیل به نبرد دو رقیب سنتی فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی شده بطوری که در فاصله ده هفته مانده به پایان لیگ،مشخص است که قطعا جام قهرمانی لیگ بیست و یکم را روی دست کاپیتان‌های یکی از این دو تیم خواهیم دید و احتمالا نتیجه دربی بیست و ششم اسفند ماه تاثیر بسیار زیادی روی تعیین کننده قهرمان این فصل خواهد داشت.نتایج هفته بیستم هم کاملا لیگ را در مسیر یک رقابت بسیار نزدیک بین دو تیم بزرگ پایتخت قرار داد و نوید روزهای جذابی برای یک سوم پایانی لیگ به فوتبالدوستان داد.

استقلال_نساجی
زیبا اما بدون گل،با چاشنی پوتین سربازی و جنگ طلبی پوتین

استقلال که هفته های پر حاشیه ای را می‌گذراند و به نظر می‌رسد دیگر بطور قطعی دو مدافع تاثیرگذار خود را نخواهد داشت و مرادمند و یزدانی باید هرچه سریعتر استوک های خود را با پوتین سربازی معاوضه کنند در مشهد میهمان نساجی بود که چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده بود.این بازی در نهایت با وجود برتری استقلال بخصوص در نیمه اول با تساوی به پایان رسید تا نوار پیروزی های استقلال پاره شود و ساکت الهامی هم موفق شد مانند بازی رفت مجیدی را متوقف کند.نکته قابل توجه در پایان این بازی عکس منتشر شده از چند بازیکن نساجی با پیراهنی منقش به تصویر پرچم اوکراین و شعار نه به جنگ بود که نشان داد حمله اخیر سربازان پوتین به اوکراین لیگ برتر را هم تحت تاثیر قرار داده است.

تراکتور_سپاهان
پایان تلخ یک رویا برای زرد پوشان و آغازی برای تراکتور

سپاهان که از هفته ها قبل مشخص بود شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد در هفته ای که شاهد استعفا و بازگشت دوباره نویدکیا بود هم نتوانست رقیب تبریزی را شکست دهد تا کورسوی امیدش برای قهرمانی و حتی نایب قهرمانی را از دست بدهد و در ده هفته پایانی لیگ باید بیشتر به فکر حفظ رتبه سوم و اعاده حیثیت از خود باشد.

تراکتوری ها هم که در هفته گذشته و برای چندمین بار شاهد تغییر کادر فنی خود بودند موفق به کسب یک امتیاز خانگی شدند که با توجه به شرایط این تیم نتیجه بدی محسوب نمیشود.

پرسپولیس_مس
سرخها اهل عقب نشینی نیستند

پس از تساوی هفته گذشته شاگردان گل‌محمدی مقابل تیم امیر قلعه نویی و پیروزی استقلال و رسیدن اختلاف دو تیم به عدد پنج،خیلی ها کار پرسپولیس را برای قهرمانی تمام شده می‌دانستند و تصور می‌کردند پرسپولیس از کورس جا مانده اما کسب پیروزی مقابل تیم خوب و با کیفیت مس رفسنجان در روز تساوی رقیب سنتی نشان داد سرخها به این سادگی قصد عقب نشینی از مسیر قهرمانی نیستند و همچنان به تعقیب استقلال در صدر جدول ادامه میدهند.

باتوجه به نتایج دو تیم و فاصله ۳ امتیازی پرسپولیس با استقلال صدرنشین بنظر می‌رسد سرنوشت قهرمانی در این فصل تا حدود زیادی به نتیجه دربی روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بستگی دارد که این امر به حساسیت‌های همیشگی این مسابقه خواهد افزود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی