تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمادگی «سوئیفت» برای اجرای تحریم‌ها علیه روسیه

سیستم نقل و انتقال بین‌المللی بین بانکی، «سوئیفت» اعلام کرد که پس از دریافت دستورات قانونی آماده اجرای تصمیم کشور‌های غربی مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه بانک‌های روسیه است.

کد خبر: ۱۲۳۳۶۲
۰۹:۳۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

آمادگی «سوئیفت» برای اجرای تحریم‌ها علیه روسیه

دیدارنیوز: سیستم بانک بین المللی «سوئیفت» اعلام کرد که آماده اجرای تصمیم کشور‌های غربی برای اعمال تحریم‌ها علیه بانک‌های روسیه است.

به نقل از ان‌بی‌سی، سیستم نقل و انتقال بین‌المللی بین بانکی، «سوئیفت» اعلام کرد که پس از دریافت دستورات قانونی آماده اجرای تصمیم کشور‌های غربی مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه بانک‌های روسیه است.

سوئیفت در بیانیه‌ای گفت: "ما در حال تعامل با مقامات اروپایی برای درک جزئیات نهاد‌هایی هستیم که مشمول اقدامات جدید خواهند بود و در حال آماده شدن برای پیروی از دستورالعمل‌های قانونی هستیم. "

روز شنبه، انگلیس، کمیسیون اروپا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ایالات متحده در مورد تحریم‌های ضد روسیه بر سر وضعیت اوکراین توافق کردند. آن‌ها متعهد شدند که بانک‌های منتخب از سیستم سوئیفت حذف شوند و بانک مرکزی روسیه از استقرار ذخایر بین‌المللی خود به شیوه‌هایی که بانک‌های روسی درباره تأثیر تحریم‌ها تصمیم گرفتند، جلوگیری شود.

به گفته یک مقام دولت آمریکا، اتحادیه اروپا در حال نهایی کردن فهرست بانک‌های روسی است که از سوئیفت خارج می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی