تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
از تنیس مکزیک تا امارات

چهارمین قهرمانی نادال در آکاپولکو؛ روبلف روس فاتح دبی شد

رافائل نادال اسپانیایی دقایقی پیش با برتری مقابل کمرون نوری بریتانیایی قهرمان مسابقات ۵۰۰ امتیازی آکاپولکو در مکزیک شد. آندری روبلف روس هم شب گذشته در تورنمنت ۵۰۰ امتیازی دبی امارات به قهرمانی دست یافت.

کد خبر: ۱۲۳۳۵۷
۰۹:۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰

چهارمین قهرمانی نادال در آکاپولکو؛ روبلف روس فاتح دبی شد

دیدارنیوز: رافائل نادال با پیروزی ۲ بر صفر مقابل کمرون نوری بریتانیایی برای چهارمین‌بار فاتح رقابت‌های ۵۰۰ امتیازی آکاپولکو شد.

به نقل از تنیس‌فا، تنیس‌باز ۳۵ ساله اسپانیایی در دیدار پایانی این مسابقات نفر دوازدهم جهان را ۶-۴ و ۶-۴ مغلوب کرد تا سومین قهرمانی خود در فصل ۲۰۲۲ را جشن بگیرد.

این هم‌چنین ۱۵ـمین پیروزی متوالی ماتادور در رقابت‌های این فصل بود و او توانست تعداد عناوین دوران حرفه‌ای خود را به ۹۱ جام برساند.

نادال که ماه پیش ۲۱ـمین گرند اسلم خود را در ملبورن کسب کرد، در رده‌بندی جدید جای استفانوس سیتسیپاس را در رتبه چهارم جدول خواهد گرفت.

دومین قهرمانی پیاپی روبلف

آندری روبلف مرد شماره ۷ تنیس جهان با برتری ۲-۰ برابر ییری وسلی (که نواک جوکوویچ را در یک چهارم نهایی شکست داده بود) فاتح مسابقات ۵۰۰ امتیازی دبی شد.

تنیس‌باز روس در فینال این رقابت‌ها حریف اهل چک را با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ از پیش رو برداشت تا پنجمین قهرمانی خود در مسابقات ۵۰۰ امتیازی را جشن بگیرد.

روبلف که هفته گذشته در مارسی نیز جام قهرمانی را بالای سر برده بود، با فتح رقابت‌های دبی به دهمین عنوان دوران حرفه‌ای خود رسید.

چهارمین قهرمانی نادال در آکاپولکو؛ روبلف روس فاتح دبی شد

قهرمانی اشویانتک در تنیس زنان دوحه

ایگا اشویانتک هم شب گذشته با نمایشی کوبنده در دو ست متوالی آنت کنتاویت را شکست داد و به مقام قهرمانی رقابت‌های دوحه دست یافت.

زن شماره هشت تنیس جهان در دیدار پایانی این رقابت‌ها با نتایج قاطع ۶-۲ و ۶-۰ حریف اهل استونی را شکست داد تا چهارمین قهرمانی دوران ورزشی خود را کسب نماید.

اشویانتک ۲۰ ساله در طول این رقابت‌ها عملکرد درخشانی داشت و سه بازیکن از جمع ده تنیس‌باز برتر جهان (سابالنکا، ساکاری، کنتاویت) را در مسیر قهرمانی از پیش رو برداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی