تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نمودار جدید نرخ تورم استان‌ها در بهمن ۱۴۰۰

 جدیدترین گزارش مرکز آمار حکایت از این دارد که بیش‌ترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان مازندران با ۴۲.۴ درصد و کمترین مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۸.۷ درصد است.

کد خبر: ۱۲۳۳۳۱
۱۹:۵۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز، در بهمن ماه عدد شاخص کل برای خانوار‌های کشور با افزایش ۲.۱ درصدی نسبت به دی ماه به ۳۹۶.۴ رسید. خانوار‌های استان مازندران با ۴.۱ درصد بیشترین نرخ تورم تورم ماهانه را تجربه کردند و در آنسو استان بوشهر با یک درصد کمترین نرخ تورم ماهانه را داشته است.

همچنین درصد تغییر شاخص کل نسبت به بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برای خانوار‌های کشور ۳۵.۴ درصد بوده است. نرخ تورم دوازده ماه اخیر نیز ۴۱.۴ درصد بوده که بیشترین آن به استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴۹.۲ درصد اختصاص داشته است.

تورم بهمن ماه

در خصوص شاخص کل خانوار‌های شهری نیز باید گفت این شاخص با رشد ۲ درصدی مواجه بوده است و در این ماه خانوار‌های شهری استان مازندران با ۴ درصد بیشترین نرخ تورم ماهانه را تجربه کرده اند. میزان این شاخص برای کشور ۳۹۱.۷ بوده است.

از سوی دیگر نرخ دوازده ماهه تورم منتهی به بهمن ماه سال جاری برای خانوار‌های شهری ۴۰.۸ درصد و برای خانوار‌های روستایی ۴۴.۲ درصد بوده است. بیشترین نرخ تورم خانوار‌های شهری و روستایی مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب با ۴۷.۵ و ۵۲.۸ درصد بوده است.

همچنین کمترین نرخ تورم خانوار‌های شهری مربوط به استان قم و کمترین نرخ تورم خانوار‌های روستایی مربوط به استان همدان هر دو با ۳۷.۷ درصد بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی