تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
به دعوت ورناصری؛ نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛

سفر یک روزه هیئتی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حوزه انتخابیه

با پیگیریها و دعوت علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛ یک هیات از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت اشتغال مردم منطقه و سر و سامان بخشی به تعاونی‌های مرتبط عازم این حوزه انتخابیه شد.

کد خبر: ۱۲۳۳۲۸
۱۸:۵۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

سفر یک روزه هیئتی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حوزه انتخابیه

 

دیدارنیوز ـ خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی نماینده و خدمتگزار شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا: روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ با دعوت دکتر علیرضا ورناصری، نشست ویژه بررسی وضعیت اشتغال و تعاونی‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه با حضور "محمود کریمی بیرانوند" معاون توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراه جمعی از مدیران عالی این وزارتخانه، "‌دکتر رضا فتوحی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، "دکتر ارسلان غمگین" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، "مهندس جلیل کرمی" مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان، "مهندس نقی یحیایی" مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان، "مهندس مرتضی لیریایی" مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و جمع دیگری از مدیران هر چهار شهرستان و مدیران بانک‌ها، در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش دکتر علیرضا ورناصری هدف از دعوت هیئت اعزامی از سوی وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مشاهدات عینی جهت تصدیق آمار و ارقام مبنی بر انبوه مشکلات و معضلات ناشی از چندین دهه غفلت عنوان کرد و افزود: در دیدار اخیر خود با شخص عالی وزارت، شرحی از شناخت ظرفیت ها، کاستی‌ها و موانع سد راه کارآفرینان حوزه‌ی انتخابیه خدمت وزیر محترم ارائه گردید و انتظار می‌رود متناسب با واقعیت‌هایی که امروز مشاهده گردید همچون: درصد بالای از بیکاری، هدر رفت منابع مالی و عدم حصول نتیجه مطلوب از تقسیم تسهیلات، عدم مناسب سازی تضامین بانکی با شرایط اقتصادی کارآفرینان تصمیمات صحیح و دقیق تری اتخاذ گردد.

علیرضا ورناصری در پایان با اشاره بر تاثیر بسزای دید و بازدید‌ها و جلسات گذشته افزود: صنایع پایین دستی پتروشیمی، کاشت گیاهان دارویی، کشاورزی، قالی بافی، صنایع دستی، فراورده‌های دام و طیور و دیگر ظرفیت از مواردی میباشند که انتظار می‌رود وزارت محترم در معرفی و ترغیب سرمایه گذار در حوزه‌ی انتخابیه ما را به طور ویژه یاری کند.

شایان ذکر است پس از اتمام جلسه و دید و بازدید‌های شهرستان مسجدسلیمان، هیئت اعزامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران استانی از دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله اندیکا و لالی بازدید بعمل آوردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی