تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

میلیاردر سابق روسیه: پوتین با حمله به اوکراین «خیانت» کرد

میخائیل خودورکوفسکی، میلیاردر نفتی سابق اعلام کرد که دستور پوتین مبنی بر حمله نظامی به کشور اوکراین خیانت به منافع مسکو است و این جنگ برای حفظ خاندان پوتین در قدرت آغاز شده است.

کد خبر: ۱۲۳۲۷۹
۱۳:۵۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

میلیاردر سابق روسیه: پوتین با حمله به اوکراین «خیانت» کرد

دیدارنیوز: میخائیل خودورکوفسکی، یک میلیاردر نفتی سابق که با کرملین به مشکل برخورد، گفت حمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به اوکراین "خیانت به منافع روسیه" است و این جنگ تنها با هدف "نگه داشتن خاندان پوتین در قدرت" شروع شده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، میخائیل خودورکوفسکی در اظهاراتی بیان کرد: ما باید صریح بوده و بگوییم که این پوتین و اطرافیانش هستند که این جنگ را با هدف تحکیم قدرتشان شروع کردند نه مردم روسیه. به راه انداختن یک جنگ تجاوزکارانه و استفاده از نیرو‌های مسلح برای نفع شخصی حاکی از این است که یک حاکمیت نظامی تحت رهبری پوتین قدرت را در روسیه کسب کرده است.

خودورکوفسکی در ادامه این حرفهایش گفت: من از شما و هر کسی که جای شماست می‌خواهم هر آنچه که می‌توانید برای متوقف کردن این جنگ انجام دهید.

خودورکوفسکی زمانی ثروتمندترین مرد روسیه بود و در سال ۲۰۰۳ در سیبری در یک هواپیما بازداشت و در ادامه از بابت اتهام فرار از پرداخت مالیات و تقلب به زندان افتاد و شرکت نفتی سابقا قدرتمندش تحت عنوان شرکت یوکوس نیز فروپاشید.

عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین امروز (شنبه) وارد سومین روز خود شده است و منابع خبری از هدف قرار گرفتن کی‌یف، پایتخت این کشور خبر دادند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی