تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

اجرای عملیات گسترده اقدام فراگیرتعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق درکلانشهر اهواز

مدیرعامل برق اهواز گفت: همزمان با سراسرکشور عملیات گسترده اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با هدف بهبود ایمنی و رفع کانونهای خطر درکلانشهراهواز انجام شد.

کد خبر: ۱۲۳۲۶۴
۱۳:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

اجرای عملیات گسترده اقدام فراگیرتعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق درکلانشهر اهواز

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان| به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز همزمان با سراسرکشور اجرای عملیات گسترده اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق با هدف بهبود ایمنی تاسیسات شبکه برق، کارکنان و شهروندان و رفع کانونهای خطر با حضور ۵۲ گروه عملیاتی و ۲۲۶ نفر نیروی عملیاتی امروز چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰ درکلانشهراهواز انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز درباره اهداف عملیات امروز گفت: همزمان با سراسرکشور عملیات گسترده اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد بهبود ایمنی و با هدف افزایش ایمنی تابلوها و تاسیسات شبکه، افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه، افزایش ایمنی کارکنان و شهروندان و رفع کانونهای خطر از سطح شبکه توزیع نیروی برق کلانشهر اهواز انجام گردید.
 

عبدالحمیدعباس شیاری در ادامه افزود: طی این عملیات با برنامه ریزی های انجام شده ۵۲ گروه عملیاتی در سطح کلانشهر اهواز اقدام به جمع آوری ۴۵ اصله پایه فرسوده، تعویض و جمع آوری۴۷ دستگاه ترانس درحال سقوط و دارای روغن ریزی، اصلاح ۳۶۰مورد دریچه های پایه های روشنائی، رفع حریم ۱۲ نقطه شبکه فشار متوسط، تعویض ۱۹۵مورد قفلهای شکسته تابلوها، جوشکاری لولا و تعویض۱۴۰مورد درب تابلوها، اصلاح زبانه های درب تابلو۱۵۰مورد، نصب۱۲۰موردعلایم هشداردهنده، تعویض۶۰موردقطعات فرسوده، تعویض۹۰موردکلیدهای فرسوده به منظورجلوگیری از آتش سوزی و آراستگی۴۰نقطه کابلهای زمینی دستکاری شده بخشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در این اقدام فراگیر می باشد.

 وی همچنین درخصوص تعداد اکیپها و توان عملیاتی بکار رفته در این طرح اظهارداشت: اقدام فراگیر سراسری ایمنی در شبکه های توزیع با استفاده از۲۹دستگاه بالابرخط گرم و سرد در قالب گروههای سبک و سنگین، ۱۵۰دستگاه خودرو عملیاتی سبک،  ۶دستگاه چرثقیل، ۴۰ دستگاه تریلر و ۲۶۶ نفرنیروی عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی برگزار و اهداف طرح محقق گردید.
شیاری بیان داشت: با اجرای این اقدام فراگیر به میزان قابل توجهی از حوادث و خطرات احتمالی محیطی کاسته و ضریب پایداری و تاب آوری شبکه افزایش و در نتیجه موجب جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی